Saturday, August 29, 2009

Rekod beb..

Rasa2 aku sepanjang aku jd blogger ari ni ler taim paaaling awal aku hapdet. Almaklum la bulan posa kan. Amik berkat gitu. Hehe.. Yang sebenor2nya kan, aku sedey tau. En Maxis dah p outstesen kul 3.50 am tadi. Huwaaaa!!! Sedey mak kena tinggal. Sampai ari Senin plak tu. Kesian kat aku kan kan..

Bila En Maxis tadek ni maka Jaja ngn Japi pon dah sensiang sain kontrek nak tido dgn aku. Cian plak anak2 aku ni. Hehe..

ooo.. aku blom stori mori lagi psl aku ngn En Maxis ek.. Aiseyyy.. lupa la plak. Nanti2 la aku hapdet ekk.. La ni nak solat Subuh dulu peh tu pe lagi.. aktiviti pejam2 mata lerr.

2 comments:

eddie dewanaga said...

patut laa berseri-seri je muka tu... dah jadi 'perantin baru' ye.

tak bilang pun...!

Kapten Luffy said...

kesian ler sangat :p