Monday, November 8, 2010

Tak de tajuk

Lama betul tak jengah blog aku ni.. dah dekat 7 bulan..  ni semua psl tahap malas menghapdet da masuk tahap malas melampau4.. wat tu du ma..  Hapdet entri2 dulu sikit2 udah ler.. N maybe ni blh jd terapi untuk aku psl la ni memang manjang emo..

Ekceli aku sekarang tengah dalam confinement.. ari yg ke 20.. tapi Allah lebih sayangkan baby aku.. dia cuma survived 22 jam je due to heart comp..  Doktor dapat detected pun masa lagi seminggu aku nak deliver.. n dorg cakap her schance of surviving is low.. Tak dapat nak decribe camne sedihnya aku dgn En Maxis.. Memang aku redha sebab lepas dapat result dr doktor, En Maxis ckp dgn aku "kita doakan yg terbaik utk baby.  kalau Allah lebih sayangkan dia, kita kena redha..."

Apapun yang pastinya baby aku dah jadi ahli syurga...

~eLLz~

1 comment:

eddie dewanaga said...

gua tumpang simpati, salam takziah.