Tuesday, May 10, 2011

Al Fatihah

Bulan April & May ni bulan sedih sikit bagi klorga Incik Meksis.. Hujung bulan April dapat berita  Tok dah meninggal dunia.  Aruah Tok memang dah uzur sejak dia jatuh kat bilik air umah Mak Lang tahun lepas.  Incik Meksis balik dgn adik dia je.  Aku tak balik sebab mak tak sihat. Jatuh  terpeleot kat tangga.. Seb baik la tangga tu ada 2 steps je..


Pas tu 6 May pulak anak adik Incik Meksis pulak meninggal. Umo baru 7 tahun. Dia memang ada  problem jantung siyes sejak lahir..  SIL kol kul 5 pagi bagitau Dny tengah nazak.  5.30 am SIL kol lagi bagitau dia dah meninggal. Innalillahiwailahi rojiun... Kitorang gerak balik lambat sikit sebab Incik Meksis kena setel hal urgent pasal keje.. laki aku tu bizi menggile gaban..  Jaja dgn Japi tak ikut psal arini wedding  pakcik dorang kat Melaka.  Jaja memang dari Jumaat ikut Incik Mang. 


Sampai Penang tengari sebab dorang nak kebumi pas Zohor. Teringat aku kat baby.. Walaupun sehari je dia dgn aku tapi sedih terasa sampai sekarang.  SIL aku lagi la sebab itu sorang je la anak dia..  Ari tu dia nampak tenang jek tapi kat dalam Allah saja yg tahu..  Semoga SIL  tabah menghadapi dugaan ini.. apapun dah konfem tempat anaknya di syurga..  Al Fatihah..


~eLLz~

2 comments:

deaf-angel said...

Aku baca aku dah speechless..
berat mata memandang berat lagi bahu memikul

BagzSeller said...

ye incik deaf.. SIL aku memang tabah..