Monday, April 13, 2009

Sebab aku lambat hapdet..

Minggu ni aku lambat nau hapdet. Sebabnyer? Idak ler sama cam Mr Blind yg cenderung ke arah nak jadik ejen dvd pairet. hehe.. Ekceli sumanyer psal aku dok bz buat menatang facebook la. Mesti korang kutuk kata aku ni veri de lemmvab sbb korang dh berkurun ada FB kann. Tapi aku fedulik hapa. Hehehe..
vanggFont sizea sungguh bila berjaya gak wat FB ni..

Sebab apa aku begitu rajin serta menyusahkan diri buat FB ni? sebaabbb.. aku nak cilok gambo, nak2 yg lama2 kat FB member skoloh aku spt contoh di bawah. Tu je.. hehe...

Gambo ni aku cilok dr fb Aju. Dia budak kecik yg ikat tocang 2 tu. masa ni 1983, aku dajah 6. Tapi aku haramm x ingat pesal aku naik pentas nih. Buruk tul aku masa ni. hehe..


korang kenal x awek yg tengah peluk bantal tu? tu ler Nasha Aziz. Aku x bape kamceng nau dgnt dia psl dia budak Art. Tapi dia mmg ok. Pas jdk femes pun x pnh sombong.

ni plak masa tahun 82. Cikgu aku masa ni Mr Victor. Kitorng mmg takut dgn dia sebab seblom Penilaian Djh 5 (amenda ni korg carik ler sendrik :P), ari2 dia soh baca sifir. Klu x dpt tangan kena ketuk dgn ruler. Wlpun dia garang tp dia best. sebab? aku x pnh kena marah skali pun gn dia. Hehe.. eksen jap.. Korang nmpak x budak kecik yg berdiri last row belah kiri tu? yg nmpak separuh je muka dia. Tu la Zamani Slam. Dia masa skolah mmg kecik. Sora pon sedap. Asal ada pape persembahan hari guru ke, amik adiah ke kompem dia kena nyanyi. Tapi sekarang aku pon x tau la dia p mana. Yg kompemnyer masa reunion kitorng sok dia nyanyi 2 lagu. Leh caya ke dia nih..

8 comments:

A said...

yang mana satu lu?

eddie dewanaga said...

beb, ada fb ye, tak bilang pun...

lu pegi kat http://deadvocalist.blogspot.com

ada link fb gua, jgn lupa!!

Kapten Luffy said...

ko yg mana satu?

ilazz said...

azrin - tu lu kena ler carik sendri bro..;P

bro eddie - wokeyy.. ala bro wa baru jek buat. nnti wa add lu ekk

kapten - aku yg paling comel. huahuahuaa!!!

Fadh Rahman said...

wah wah wat facebook laa plak...dengki2 sbb aku pun tak tau menatang apa facebook tue he he he

deaf-angel said...

very the nostalgia

ilazz said...

fadh - x bek dengki sesame insan. :P ko nak soh aku ajau wat FB ke? bisa saja dong!

deaf - mmg nostalgik. klu boleh nak balik smula zaman dulu2.

@tune® said...

aik?
apesal ko xjd artist beb?