Tuesday, September 1, 2009

Sejuknyeeee..

Pagi ni hujan. lebat plak tu. Sejuk kan main. Jadi.. apakah aktiviti yg seswaaii skali utk aku buat pada masa2 camni?? Acara tido secara marathon la kengkawan. hehe.. Buruk nau kan? Orang taim posa2 ni wat amal byk2. En Maxis pun pegi keja kat kul 10. Pas tu bgtau "petang ni saya buka posa kat opis". Aiseyy.. ni yg x best ni kalau dia p opis lambat. Kompem balik pon lambat. Bukan salah aku ekk sebab aku dah kejut dia. Aku ni kan istri solehah gitu. Aku kejut kul 7.50 dia nak bangun kul 8. Kejut kul 8 dia nak bangun lagi sploh minit plak. Last2 kul 9.30 baru bangun. Amik ngkauu.

So nampak gayanya ari ni aktiviti2 aku adalah bertenet, tengok tv nak2 cenel 701 ke atas, tengok jejak rasul, tido, solat dan petang karang plak masak.Malam lak pegi terawih pas tu tido balik. Jadi... pada korang2 yg kena keja tu sila la jeles byk2 kat aku ekk.. :P

pagi yg sejukkk..

2 comments:

Kapten Luffy said...

bestnya lepak2 jer kat rumah

ilazz said...

memang best, bapak best kapten oiii...:)