Thursday, November 26, 2009

Raya kat Melaka pulak

Citer raya lagi. Kena ko.. Blog ni kan cam diari gak so wajib citer. tanak baca? sukati ko la Labuuuu.. :P

Raya ke 4 aku trus tembak pi Air Keroh plak.. X sabauu kauu.. hehe.. nak berjimba dgn famili ku yg terchentaa.. Mak aku dh balik sehari sblom tu. Sekali lagi En Maxis dilantik menjadi drebar x bertauliah. Tu pon setelah aku pujuk kaw kaw punyer.. ngeh ngeh..

Ekceli mak pak aku mmg asal Melaka. Kira aku ni suku sakat hang li po ngn hang jebat la. Tapi lately baru slalu balik kg. Balik ni aku lepak umah Bik, adik mak yg no 4. Sonok..meriah sakan bila gamai2. 

depan umah makcik aku kat Air Keroh..


kat Pengkalan Minyak.. sian En Maxis muka kena sensor..hehe..


anak bujang aku..
anak dara aku posing gedik..


Aku dok semalam jek psal En Maxis kena keja. Walopon kejap tapi best sangat bila dapat spend masa dgn famili aku yg happening gitu..:)

No comments: