Wednesday, December 30, 2009

Genap sebulan

Ari ni genap sebulan aku x hapdet blog.  Ia terjadi disebabkan oleh perkara2 berikut :-

1) anak2 aku kongker yahoo dok men game. Balik2 Uno, balik2 farm frenzy. Nyesal aku tunjuk kat dorang.
2) ari2 aku kena masak wat kije umah sebab mak aku x sihat. Anak mitali gitu..:P
3) bz bawak anak2 aku g jenjalan.. tengok woyang manjang sampai semikin aku jadinya..
4) aku dah stat sibuk g beli baju skolah, g alter baju skolah, g beli buku skolah bla bla bla..
5) akak ipaq aku mai 3 hari tidoq umah aku.. kena ikut slang sebab kerabat En Maxis oghang utagha gitu..
6) cuaca tak menentu. Asik ujaaannn je.  Mengganggu konsentrasi nak hapdet blog tp membuat kan aku cam
    melekat dgn bantal n katil ku..:P
7) sibuk sebab teman mak aku nengok Sehati berdansa dgn Si Capik .  citer ni Usop Alam yg buat .
    uweekkkkkkk.. nak muntah ijau  aku tgk citer ni Si Capik ni.  Tauma tahap melampau!!
8) aku demam 2 ari x bleh bangun.  Siann kat aku kan.  Seb baik bapak misi ku sungguh efisyen gitu..
    awww..:P
9) aku sebenornye mmg MALESSS nak taip.  Idea ribu riban tp bila sampai bab naip2 nih alahaii... seram sejuk
   mak nyahh.. hehe..

2 comments:

deaf-angel said...

fren, happy new year to u and ur love ones..

life goes on...yep betul. walaupun apa terjadi, selagi kita bernapas

@tune® said...

oke..nih bukan alasan kan?