Tuesday, December 15, 2009

Marche??

Entri zaman dinaso. hehe.. Masa 2 3 ari sblom raya aritu En Maxis tetiba sms aku. Nak ajak dinner katanyer.  Dia kesian le tu kat aku psl budak2 tadek.  Takut aku meroyan agaknya. hehe..  Aku pon mana penah tolak rezki kan.. x baikk.. Tapi yg x bestnyer bila dia kata x bleh pakai jeans.. Aiseymenn... mana bleh beb.. apa men pakai syarat2 plak.  tapi psal dia yg nak banjer aku ikut je la.  Mini misali gitu..:P  Dinner malam tu ropa2nyer dekat Marche. Dekat The Curve.  Dekat Damansara.  Macam la aku tau tempat tu.  En Maxis mmg terer dah tu kan men eksen dgn aku.. Fedulik hape aku janji aku dapat sapedek bebeh!!


Wlp masa tu weekdays tp orang kan men ramai.  Cuti sekolah la katakan.  Mula2 aku tengok restoran tu, waaauuu... sebab kat depan ada lembu besau. kaler ijau lagik.. bila masuk dalam.. waaaaauuuu... i laikkk...  kat sini ko kena pilih menda yg ko nak makan pas tu dorang masakkan utk ko.  Ada dpt kad sorang 1. Kalau ko nak oder dorang cop skali.  Tapi klu ilang kad tu, mampos ko kena bayo 200.  En Maxis asik la dok ingat kan aku jangan kasik ilang itu kad. 

entrancenyer..




ni kat dalam. dianyer konsep cam market place la..

Aku makan sayur, amik En Maxis nyer ayam sket, air temikai (x cedapp~ tawor), eskrem dgn penkek.  Sikit je..:P  Penkek tu punye ler mabeless..

 penkek yg sedaappp..
 kena share psl byk nau.. En Maxis pakai spek putih yg tadek jual kat Mesia..hehe..


En Maxis kena bayau..

aku yg makin gemok..

Lepas makan pe lagi..balik tido lerr...:P


No comments: