Tuesday, March 22, 2011

Berjimba seblom kena jual

Wiken lepas aku pegi tengok umah dgn Abang & Jaja. Sebelom pegi tu aku hanginn je kat sorang dua hamba Allah ni.  Nak mintak kunci pon kan main banyak songeh.  Ekskuis mi.. itu bukan umah dia sorang tau umah ai jugak.. Cuba korang tengok kat s&p.  Ada ke tulis nama dia sekor jek..  taaaakkkk..  So jgn nak byk hal bila aku nak kunci.. Yang sorang tu dah tak tau pape sila jgn masuk campur ye.. dok dendiam and betulkan diri ko dulu.

ok abis dah sesi marah manje.  Baik aku citer psl umah.  Well.. design tak bape nak ngancam.. lawa lagi umah aku kat UKP. Masa tengok tu ada la sorang ejen ni asik ngekor je. Aku ckp ko deal je dgn Incik Mang. Aku cuma minat nak duit je sebab market price la nai 400k.. Hohohoo.. acik kayooo... acik sukeee...  :p  Pas tengok umah, dengar ejen quote rega grill  dgn citer tenant aku pegi swimming pul.  Perrrgghhh!!  View punye ler mengancam!  Pool pon best gak.. Si Jaja pe lagi sibuk nak terjun je.. Tapi psl ujan petang baru kitaorang pegi balik.

petang tu datang balik siap bawak anak sedara. Mas adorang mandi aku jenjalan tengok2 taman tu.  Signboard dia alahai...  Kompem DBKL amik yg nak letak kat taman dorang. Dorang just tepek nama kondo je sebab yang lain tu semua sama je cam kat taman balak tu. 

And macam biasa taim nak balik harus la aku jerit2 soh dorang kuar pool. Susah nak mamfus!  Budak2 ni kalau da jumpa swimming pul memang sush nak  kuar.. Masa ari Ahad tu ujan lebat pon dorang nak swim gak.  Sebab ada kilat je baru dorang tak masuk.  Ujan reda je sikit dah terjun balik.. Apa pun aku akan bwk dorang lagi sblom umah tu kena jual..  :P


view sunset ari Sabtu yg fabules..

anak aku dgn kazen

jaja @ pandajaja rinong..hehee

rule no F tu wat aku gelak guling2..

Zafri nyelam tah pesen hape tah..

benti jap tunggu ujan reda

Jaja @ Jaja Kembell

Zafri tengah posing


~eLLz~

3 comments:

deaf-angel said...

400k untuk view gini?
pada aku people will pay much much much more fren

@tune® said...

giler dahsyattttttt....

xsayang ke?

ilazz said...

incik deaf - tu la ex aku nak tunggu next year sebab bleh pegi 500k.. tp lambat nau nak tgu tawun depan..;p

@tune - weyyhh.. mmg la syg tp aku lagi sayang rirbu riban yg bakal aku dapek..hehee..