Wednesday, March 30, 2011

Free punya pasal

Hari ni adalah hari ke 4 berturut2 aku bekpes kat Mekdi.. Muka pun da macam roti mekdi tu.. heheee.. Ni semua free punya pasal.  kalau tak ko jangan mimpi la aku nak pi bekpes kat Mekdi. Apa barang..  Mamak lagi kelasss..  hahahoho.. Mana mcmuffin bley lawan megi goreng mamak kat Setiawangsa yg mabeles lagi fabules.

Sebab promosi ni jugak la Mekdi sesak cam pos opis masa dateline saman nak due.. Yang sangap nya dah tau ramai orang ko bukak la lagi 1 kaunter. Ini tak dok la kasik lain panjang cam ulau.. Lemmm sungguh.. Pagi ni aku makan hash brown je sebab mcmuffin tu aku nak bagi Abang.. Mak mana yang tak pikior psl anak..

  gamba hari ke 3 bekpes free..

 Q kat Mekdi pagi tadi.. dah dekat doploh minit baru ler turn Incik maxis order..

  Hasilnya.. tadaaaa...

Aku saja je oder take away psl aku suka paper beg dorang... Cawan kopi yang banyak2 aku simpan pasal nak bercucuk tanam senang..  ngeh ngehh.. :p


 ~eLLz~

No comments: