Sunday, April 10, 2011

Reunion 39+1

Camna aku bleh lupa nak citer psl entri nihh... tanda2 penuaan gamaknya.. huhu..  Sabtu 26 Mac ada meeting pre reunion kat NZ.  And seperti biasa aku op kos la pegi kan..  Mana bleh miss.  Bukan senang nak jumpa bebudak tu. Siap pujuk Incik Maxis baekk punya.  Hehe.. Geng aku si Nor dgn Dalina pon pegi. Mula2 dia tak nak gi tapi lepas Nor nak sekeh pala dia baru dia pegi..  wakakaaa...


Aku pegi dgn Nor. Hasben dia c Chip anta kat umah aku kul 3 lebih.. Pas da siap bru gi NZ sebab meeting kul 4. Tapi budak2 aku tu bkn boleh caya. Kompem ada yg dtg lambat. Memang betul pun.  Kul 5.30 pon ada yg baru sampai..  Sape lagi kalau bukan Shidi Tenin. Aku pon tak prasan kul bape meeting sebenor2 nya start.Tapi meeting tak formal la kata kan.  Lagi banyak makan minum borak drp meeting.. Tu memang biasa.  Boring la klu meeting siyes2 nihh.. Mamak kat NZ tu pon pening pala layan geng aku.. Dorang kalau dah berkumpul kalah budak sekolah.. Padahal umo da masuk 39+1 dah.. hehee..


Tahun ni aku Nor dgn Dalina tanak jadi committee sebab tahun lepas dah jadi. Nak tolong2 sikit je..  Biar orang baru jadik.  Fenat oii klu jadi comm ni.. Karang asik kena gi meeting je. Nanti Incik Maxis bising sebab last year dia da bagi can.. sebab aku waif misali kena ler ikut cakap laki kann.. ;p  hohooo.. tadek la... dia momantai punya cuma aku je tanak..

So utk reunion kali ke 4 ni dorang dah set 1 minggu b4 pose. Venue dgn time lom tau lagi.. Tak sabar pon ye jugak sebab nak jumpa geng2 skolah.. Dah 3 kali buat semuanya saksess.. saksess (cam aziz satar ckp). Sebab utama ialah kebanyakan geng aku memang still in contact lagi.  Dorang pun ramai dok KL lebih lebih lagi di Keramat yang sejahtera ini.. Kalau tak dpt tanya je mak pak depa sebab mak pak depa pun kat Keramat jugak. Apa susahh..

Reunion kitorang glamer pun ye gak.. Dulu siap masuk majalah lagik sebab ada artis gittew.. Nasha Aziz dgn Nina Juren la.. Nasha atau nama yg bdk2 pangge Aishah memang baik tapi gila2 ko. Tahap gaban.. Depan reporter je kontrol2 ayu.. hehehee..  Sape yg kenal je tau dia camna.. Nina Juren pulak biasa je.  Ipoh mali tatak sombog walopun da jd datin.. Tapi sejak kes video dia dulu, si Aishah dah tak datang reunion..  Aku dengar citer dia malu dgn geng2 kitorang.. Kitaorng no hal pun sebab bukan dia sengaja dok exposed diri.. Lain ler kalu cam itu anak pontianak tu..

Apapun hopefully reunion kali ni akan saksess macam yang dulu.. di bawah adalah gamba masa meeting ari tu yang di kopi drp FB Shasha.. ko jangan saman aku ye.. :p

 ni separuh dr geng mak budak yang macam budak2..

ni geng kamceng aku sejak sekolah rendah. Aku, Nor & Dalina


 
~eLLz~

No comments: