Monday, April 25, 2011

Besdey & Mak Bee

Entri lambat sikit.  hehe 15 haribulan April aritu Zafri dah genap 12 tahun.  Kejap je dah doblas tahun kan.  Macam terasa2 lagi sakit opret nak keluarkan dia. Tahun ni tak de la beli kek cuma aku bawak makan je.  Pezen dia dah dapat dr Incik Mang. Nak pegi pun kena tunggu Incik Meksis balik awal sebab aki aku tu manjanggg sibuk.  20hb baru dapat pegi.  Aku bawak dorang pegi kedai western food kat Persiaran Gurney tu. Tempat tu sebelah je dengan tapak asrama Doktor Latiff.  Nama kedai aku dah lupa la pulakk.. Tapi view KLCC.  Ada western dgn middle east fud.  Not bad la..

 besdey boy senyum lebor dapat makan ciken cop..

 si Tembun..





 acara makan bersungguh2..

Malam tadi Incik Meksis balik dr kampung. Yak yak yeyyy !! :p.. Dia beli buah mangga yg sangat setapp dgn kuah rojak yg mabeless seantero dunia iaitu kuah rojak Mak Bee.  Ah sedap ah sedap ah sedap cam lagu dangdut tu..hehe..  Sejak Kak Az introduce kat aku kuah rojak ni memang aku tak pandang yg lein dah.. Kalau cicah jambu ka, epal ke atau apa jenis buah yg seswai, peerrghhhh.. meleleh air lioq der..

 Mak Bee Aloq Staq mai


~eLLz~

2 comments:

@tune® said...

AKU pon ske giler rojak Mak bee..kacang die mmg terbaeekkkk

ilazz said...

betul betul betul.. sedap sampai menjilat botol.. :)