Wednesday, August 10, 2011

Last minit rewang

Tahun ni geng budak2 (byk la budak) aku mau bikin reunion lagi.. Hoyeh hoyeh!.. suka bangat aku.. Sblom reunion 23 Jul kena la keja keras.. Nk beli pezen, dogif, gudi bag, name tag bla bla.. Disebabkan main seponser adalah mak datin Nina so kitorng pon pegi buat keja rewang kat umah dia.. Teruja ko sebab nak pegi umah baru dia.. hohoho..

Aku cam besa menumpang Sasha..  memula pegi makan kat Sambal Ijau dulu.. tempat makan peberet geng aku.. Kat Sg Penchala nun.. Aku kalau sebut Sg Penchala takde  pk lain melainkan tempat Al Arqam.. hehe.. Dulu masa sekolah rendah siap buat lawatan gi situ weyhh.. Masa tu Al Arqam blom  ler diharamkan lagi.. Kalau dah memang kompem sume cikgu dgn budak2 kena ISA..hikhikhikk.. 


Meriah woo makan kat situ.. Lauk2 punya la banyak sampai rambang mata and pewot gitteww..  Ko tengok la mak pak budak makan.. Sampai penuh meja..hehe.. Orang memang ramai tapi taim lunch hour laaaagi ramai.. Ni nak kena ajak Incik Meksis datang sini nihh.. :P  Pas makan gerak pegi umah mak datin kat Mont Kiara.. tempat orang ada2 ..  Tempat lasat woo.. Tapi mana bleh celen Keramat beb.. :) Area umah mak datin ni cam konkrit jungle.. Depan blkg kiri kanan semuanya hi rise..   Tak best langsung.. Umah si Nina kat penthouse..  Sewa sebulan jek 16k ngkauuu!  Ko mampu? aku mati idop balik pon tak mampu.. Udah nama pon mak datin kan.. Tp walopun Nina ni mak datin dia tak sombong.. sempoi jek..  

view dr umah Nina

 Aku ingatkan tak la byk keje nak buat tapi rupanya melambak2.. Jam Ikea tu nak kena bukak, tampal stiker pas tu ikat reben.. Sakit tangan nak bukak jam tu..  Pas tu kena masukkan barang2 dlm gudi beg lagi.. Rasa cam keje kilang pulak..

jam dogif..

semua committee tgh kerje keras..

ini la gudibeg yg diseponser oleh mak datin..

mak datin yg pakai baju belang ittew..

aku dgn Tini posing kejap..

Dah petang2 sket ada acara makan durian pulak..  durian musang king kong.. hehe.. Budak2 kata terbaekk.. Aku? cam nak muntah ada la.. Ntah hape yg sedap tah makan duren nih..  Dorang semua kata rugi aku tak makan.. poddah..  Tak sior aku ehh.. tp cer klu ko bagi cekelat... awwww... sorgaa..


musang king kong..

member2 aku makan duren cam pirana..

ini la isi yg ada dlm gudibeg tu.. tapi gambo ni terbalik la pulak.. 


jam dogif ada badge sekolah rendah dgn sekolah menengah.. ai laikk..

Semua nya dtg dr kompeni laki Nina kecuali jam..  Laki dia kan CM so opkos la buleh amik..  Berani orang nak marah..  hehee.. Majalah tu backdated punya la.. tp tak kisah ler kan.. Janji ada gudibeg..  tak gittew.. 




~eLLz~

2 comments:

@tune® said...

kelas ko eh..kawan ngan mak datin...
gempak giler gudi bag..

part penthouse tu..gulp...

deaf-angel said...

door gift best giler
dan view rumah best
semua best