Sunday, September 28, 2008

Adussss

Ari ni aku p Naluri ngn mak ngn Jaja. Lupa nak mention aku dpt anak sedara baru. Wen dpt baby girl. Mlm kelmarin klu aku x silap. Nama lom ada lgi. So mak aku dh ada 13 org cucu. 5 pompuan. Yg len suma jantan. Bila tgk babies tu, teringat plak masa aku dulu..

Kan men gamai babies..

Mak tgh crk mana satu cucu baru dia..

Lama gak duk situ. Adik ipa aku pun dh nk discaj dah masa tu. Pas abis sesi melawat cucu, sesi melawat sale karpet plak berlangsung. Aku x amik gmba psl x tahan dok lelama kat situ. byk abuk. Leh mendtgkn kecederaan teruk pd hidung aku. Rugi plak rasanya. Mak aku beli tilar buluh jek. 35 hengget. Leh la kan? Aku sms org maxis tanya pekabo. Rindu la plak. Tp lmbt jek balas. Kompem la tidoq lagi tu. Masa aku nk balik dia kol. Dh crisis kt umah. Alaahaii. Ciannya.. Psl aku tgh drive (lgpun mak ada sblh, klu dia dgq mati aku), aku kt nk aku kol dia balik. Alaa bukn jauh nar umah aku tu. So.. sesudah sampai n siap angkut tikar masuk umah, aku kol dia. Aku leh tolong dengar je la. Len aku x tau.

Pas tu kan, operasi mengelap kipas stat. Tp smbil tu sms on gak. Aku kan terer. :P D Punyer la sakan aku buat keja, tetiba... adoiyaiiiii!! Mak!! Sakit giler ko!! Cmna la jari aku leh terkena kipas sblh yg tgh berpusing kt no 3. Laju ko!! Alhamdulillah jari aku x dek putus ke pe ke. Klu x, hilang ler kekiutan aku. Sakit!!!!! Aku lomor minyak gamat byk2..


Ni ler kipas yg mengurangkan kekiutan aku...

Wlp tangan aku saket, aku ttp teruskan usaha nk kemas bilik aku plakk. ;P.Sepah ya amat. Mak dh bising kt aku. Ye ler mak. Org nak wat ler ni. Kemas baju Jaja. Baju aku. letih gilerr!! Seb bek aku x posa . he he :p

Bilik aku : Sblom..

Bilik aku: Slpas..

Cun kan?? Cam mejik david blen la plak. He he. Skali skala kemeh. Punyer ler byk smpah. Ngalahkan tempat recycle plakk.

Ptg abang aku post kan anak dia yg 3 org tu. Cam besa ler. Aku jdk babysitter. Org maxis sms aku. Dia kan prihatin. He he. Lupa la plakk. Azma tolong jahitkan kain aku wehh!! sukanyer mak. Dpt gak aku pakai baju tu ari raya nih. la la la Nnti kena la posing cecantekk. Ye ler. Kan aku nk kena eksen kt org maxis. ;P

Jaja ngn Japi x dek p ikut father dorg. Sedey aku. Tp.. nak wat camna..

No comments: