Saturday, September 27, 2008

Penat gilerr

Ops.. smlm aku x update. Sedeyy. Aku g pejabat kadi amik report. P register suma. Tp yg hampehnyer kena bayar smpi 50 hengget! Cehh!! Tp sempat gak tanya nama pegawai tu. Muzakkir. Sedapnyaaa. He he.

Tempat bermula & berakhir..

Copy report ..

Balik tu aku okehh jek.Dah lepas. Tak yah ingat lagi. Smpat gak la aku wat kuih raya lagi .Yang semalam dh nak abis dikejakan budak2 tu.


Kuih raya aku..


Kuih raya aku lagi..

Ptg kul 5 aku dh chow p IB. Jln Tun Razak tu kan jem giler. Nanti klu aku lmbt, sian plak kt org maxis. Tp Ahamdulillah kul 5.40 dh sampai. Boring giler bdk2 nih. Dah la ujan, x leh la nk kuar jenjalan

Abg tgh melenjan laptop aku..

Japi tidoq lenaa..

Orang maxis tiba dlm kul 6 ler. Pas sesi perkenalan, :p heh heh, sesi mengadap lptop plak. Pas tu makan time. Aku x amik gamba pun. Segan la plak kt org maxis. he he. Sejak bila lak aku jadk pemalu nihh.. Musykil aku. Sedap woo makan situ. Lagi sdap psl org maxis yg banjer. He he. Aku tukang pulun jek ;P.

Jaja posing sakan..

Jaja sakan makan lamb chop..


Japi siap tapau Otak2 lagi..

Mlm tu kenyang giler. Makan ntah bp round ntah. Pas tu bdk2 ni sibuk ngn org maxis. Psl game ler tu. perangai bdk2 tu ok plak. Balik dlm kul 9.40. Smpai umah Paksu dtg. And cam besa, org maxis msti kol aku. Mlm tido cepat letih giler. Jaja ngn Japi x jd tido sana. Mlm ni aku sedey sket.


27/9

Ari ni aku penat giler. Pagi aku p psr tani. Peh tu Giant. Kol orang maxis bgtau aku lmbt sket. He he. Ada appointment ngn dia. Nak soping kt KL. Masa nk g naik lrt aku saing ngn Kak Zura. Aku citer kat dia psl aku. N cam besa "Ye ke? X sangka" Std reaction. Smpai sana seb baik org maxis x smpai lg. klu x jenuh aku nk jwb ngn kak Zura. Best gak soping. Gamai giler orang. Penat dia aku ajk jln crk kebaya. Aku ndak jugak. Last2 dpt gak. he he. Bestnyerr. Dia top up 30. Aku malas nk amik. Tp cm besa msti dia insist gak. Pas tu yg lg bestnyer dia bg aku pezen ~huhuhu~


Baju raya aku. Awww..

Smpai umah hausss giler siyott. Ingat plak kt dia. Mesti dia lg haus kannn. Psl dia posa. Aku x. he he. Aku try baju tu. Lawoonyer aku! He he he. Sapa lg nk puji. Harus puji diri sendirik :p

Ptg megren plak mari. Smpi mlm. Aku kol Zeti. Borak skn. Nnti la nk lepak sama. Ops! pagi td kol Azma. Cehh hampehh. Angin jek bila aku dgr citer dia. Aku doa byk2 pd Tuhan supaya aku jd lbh kuat nk hdp suma nih. Jaja x jadik tido sana. Alhamdulillah..

No comments: