Thursday, September 25, 2008

First Timer

Ni aku nyer 2nd time attemp nk jd blogger. aku ni malas nak update. Tu psl yg dulu tak jalan. Ari ni dah 25 Ramadan. Tapi cam besa lerr aku posa x penuh. He he he. Jenuh nak ganti wehh. Budak2 tu suma posa. Stakat ni Zafran je tak tinggal. Japi ngn Jaja manjang tak larat. Nak2 anak dara aku tu. Ada jek excuse. Kalah artis. Tapi kalau time berbuka mak aii makan kalah org yg posa sebulan. Makin tembam anak dara aku tu. Sama la cm aku. Huwaa!!! bila aku nk kurus nihh...
Malam ni aku buat kuih sempena memenuhi permintaan anak2 aku. Sebenornya aku mmg malesssss tahap cipan. Tp sian plak bila depa dok tanya bila mama nak buat kuih. Dgn tetiba jek aku jadi ibu mitali la plakk. heh heh. Tapi yg hampehnya, buat baru 2 jenis tp dah 3 4 kali aku kena buat. Mana taknya depa dok pulun sakan kuih yg dah siap. Hangin aku.
Tapi sblom wat kuih, kena ler tgk citer Kekasih ku seru. Wooo seremmm!! Spoloh kali lg serem drp citer Jgn Pndg Blakg tu. Hampehh. Aduss.. ngantuk giler aku nih. Camna nak abiskan buat kuih nih. Helpp!!!
Aku tak letak gamba ler pslnya kuih lom masak lagi. Esok ler. So mlm ni x leh nak online. Cehh. Ooops Lupa lak nk citer. Org Maxis x kol aku mlm ni. Dia sms jek. Nak jimat gamaknya dh bil hp dgr citernya udah melambung tinggi. He he. Bukan salah aku tau!!

No comments: