Friday, October 2, 2009

Kenangan di bulan Ramadhan yang lalu..

Hape punyer lambat la aku ni.. orang dah citer psl raya aku baru nak hapdet psl posa. Tapi... ada aku kisah?? (pinjam stetmen si azwan ali wlpon aku nyampah nau dgn dia nihh).. Ooops... mak tak la wat dosa byk2 di bulan Syawal yg mulia ini nyahh, jadi mari la kita teruskan dgn acara seterusnya yg lebey berpekdah drp citer psl si Azwan nih.. oops.. terkutuk lagi..hehe..

Ramadhan ni kali kedua kitorang sambut tanpa ayah aku. sob! sob! Tapi kali ni fes taim aku sambut dgn somi tercintaaa, En Maxis. (Ingat nak tukar nama pd En Celcom tp x ngancam langsung bunyiknyer..)

Menu bukak posa famili aku sama jek iaitu segala jenis mi yang ada kat Mesia nih.. hehe.. tipu je tu... Famili aku kalu bukak posa tak penah makan nasik putih cam korang. Dulu masa arwah Ayah aku ada dia sorang je makan nasik. Yang len suma mkn mee keutiau ngn mihun. klu nasik pon nasi ayam je. Slalu nyer aku masak ikut apa yg budak2 tu ndak la. Tapi tahun ni aku masak gak lauk psl En Maxis x bleh pulun len selain drp nasik.. So tahun ni kira skill masak aku ada upp sket laa.. hehe..

Ramadhan tahun ni gak suami jiran aku Kak Laila dibebaskan drp tahanan ISA. Punya la lama kena tahan. ada kat 7 8 thn la. Tapi aku respek Akak tu psl dia x jemu2 berusaha nak bebaskan somi dia. Alhamdulillah berjaya. Mesti raya kali ni dorang gumbira..

Aku pon gumbira gak psl fes taim raya dgn En Maxis. Yang x gumbira badan cam tu jek wlpon posa. Bila aku nak slim ni weiii...

Citer raya? Entri yg len la plak.. hehe..

No comments: