Saturday, June 18, 2011

Reunion #4

Petang tadi ada committee meeting utk discoming reunion batch aku. Meeting kat port biasa NZ Wangsa Maju. Keja aku ialah beli dogif dgn pezen lucky draw. Grup aku ialah aku, Nor, Dalina, Delie and the mak datin Nina. Memang kitorg dah booking keje ni. Tapi mana pulak nak carik hadiah kali ni.. Kena tunggu si Delie balik KL sok baru diskas.. Kena spesel sikit kut sebab tahun ni batch aku semua dh masuk umo 40an huhuhuuuu...  Tak caya aku.. sebabnya klu taim meeting perangai sekor2 kalah budak sekolah.. Kuat makan pulak tu.. macam bela jin..hehehe...


fes taim meeting kat umah Nina 2009..


latest meeting kat NZ 2011..

Penuh kan meja kitorang.. hikhikk... Sampai mamat NZ tu pon fening fala nak kira.  Seronok jumpa member2 aku.. Petang tu ada si Zurina Z yg dah 28 thn tak jumpa.. Lama siyot.. dr djh 6 tu.. Banyak nak kena catch up dgn Zurina..  Eksaited mak nak pegi reunion 23 July ni nak.. :) :)


~eLLz~

No comments: