Sunday, January 4, 2009

Edisi PD

31hb Dec ari tu aku gi PD. Bape kurun dah aku x gi situ. Bukannyer best sgt pun klu nak compare ngn Kuantan. Hehe.. Marah plak org PD. Ekceli aku pegi dgn En. Maxis bwk Japi ngn Jaja. Abg tido umah kawan dia. Dia kata klu tido hotel dia nak ikut. Hampehh. Lagipun bila dah besor ni dia jarang ikut aku dahh. Janji nk gerak pagi tu kul 8.30. Tapi besa ler janji melayu. hu hu.. Marah plak En Maxis nnti.. dah ler dia susah2 balik KL sbb nak jumpa aku. (pasan ehh aku nih) hehehe..

Japi buat mejik. tido tapi leh plak makan..

Aku goreng mihun jek. Singgah Petronas beli jajan sket. Budak berdua tu kan men seronok lagi. Tapi yg boring nyer manjang la tanya bila nak sampai, jauh lagi ke. Cam radio rosak jek. Aku sbenor nyer x tau ler kat mana tmpat kat PD nih yg best sgt. Tapi En Maxis kan men eksen kata port dia mmg kelless.

Ni ler tempatnyer. Ntah apa nama tp dkt ngn Teluk Kemang. Kena masuk dalam. Jalan pon kecik jek. Orang x dek pasal ari tu bukan ari cuti daa.. En Maxis turun pangkat kena jadik tukang layan Jaja ngn Japi. Lagipon sape punyer idea nak p PD ni, sila angkat tangan? hehe.. Aku? dok cam mem la. Panas ler kau kat tepi laut. Dah ler aku ni x bape nak cerah. Kang terus blackout plakk. Sunblok pun x bawak. En Maxis x pe psl kulit dia kebal kena panas. Hehehe.. Gambo kat bawah ni bukti betapa dedikasinyer En Maxis melayan perangai budak berdua tu.





Ingat nak lepak smpai petang tp En Maxis dah serender x larat nak layan budak2 tu yg x reti2 benti mandi laut. Jaja asik la ngomplen psl balik cepat nau. So sblom balik kena kemas n make sure sumer sampah dibuang di tempat yg betul.



Ok la aku ngaku ler port En Maxis orait gak. kasik can la dia menang plak. Slalu mmg kompem aku je menang. Muahahaaa..:P Tapi port tu lom masuk tahap kellasss ek wak psl byk sampah. Apsal la org Mesia ni x civic minded lgsung? Isyh2.. Balik singgah makan kat R&R Somban. Pas tu kena singgah USJ jap psl ada hal. Balik sangkut plak kat Mahameru. Aku lupa ari ni orang keja lagi ler. Tapi no hal pasal.. bukan aku yg drive. Hehehe... Sakit kaki x wak? :P

5 comments:

Kapten Luffy said...

mcm best jer sebab tak ramai org. aku pg denga ofismate hari tu penuh dan mcm hari nak hujan. mana best. mandi laut time panas2 baru best. biar gelap semua kulit. hahahaha

p/s: anak lelaki kalau dah besar memang dah kureng sikit ngan mak bapak. asyik kawan2 jer.

@tune® said...

xajak pon,..kalo x leh tgk em maxis....wakakaka

mrblind said...

orang malaysia ramai yang pakai honda civic..

eddie dewanaga said...

PD memang best, gua dah plan nak repeat, ari tu punya rentap tak sampai lembik laa, lepak kat tiara je!

ilazz said...

kapten - Aku kena ler menten cerah. Kang tadek sape ndak. hehe..

aku tgh ponin palo nak jaga anak bujang aku tu.

t00ney - alaa ko jgn riso. nnti aku wat 1 entri dediket speseli utk En Maxis ku cayang. pas tu ko nak amik gampo dia wat desktop ko pon no hal nyer :P Wakakaaa..

Edi - Tu mmg keta idaman aku tu. Ada sape2 nak derma civic vtec sebijik kat aku x? ahaks..

Bro eddie - pe barang lepak Tiara bro. x ganas laa. hehehe..