Tuesday, January 13, 2009

Makan kat Johnny's

Veri sori ekk sebab citer psl besdey lom abis. Sila layan je. lagipon ni blog aku. Sukati ler nak citer juta2 kali pon. hehehe.. Malam tu aku bawak En Maxis ngn budak2 pi makan. Kitorang soh budak2 tu pilih tempat makan. So pe lagi.. sibuk ler nak ke Johnny's. Dorang ingat best psl leh masak sendri. So pi la Johnny's kat Jusco AU2. Muka En Maxis terpaksa disensorkan sebab dia lom redi nak jaja muka cam aku. hehehe..


En. Maxis kan men gigih ajar Jaja ngn Japi guna copstik..

punyer ler gigih sampai terer anak2 aku tu.. :P

En Maxis terlebih rajin layan Japi..

aku dgn Jaja posing kejap. besdey girl (?) la katakann..

En Maxis tgh kira bape byk udang ada dlm nasik goreng tu.. :P

Leceh gak makan stimbot ngn budak2 ni. Dua2 sibuk nak buat sendri. Dah la kuah tu panas. Tapi aku rasa Johnny's tu x leh celen stimbot kat UK Club. Lagi best sebab banyak choices. rega pun ok. Nanti aku nak ajak cikgu copstik pegi. hehehe..

pas stimbot, singgah beli eskrem..

pas tu En Maxis nak kuar duit plak. Sempat la posing jap.. he he..

Since Jaja ngn Japi x nak balik lagi, so kitorng p jenjalan kat KLCC. Layan kan budak2 tu la. Taman KLCC dah tutup psl dh kul 10 lebih. Aku mana tau psl dah lama sangat x pegi sini. En Maxis plak kan men ramah p tanya akak sekuriti kat situ betul ke ada swiming pul. Bukan kul bape. Apa la. Budak2 tu bila dengar je swiming pul pe lagikk, mula la meroyan nak pegi. Akak sekuriti tu pulak ckp "esok soh mama bawak ye". Ayat saje nak kenakan aku ler tu. So sepanjang kat situ x abis2 ler budak2 tu kata nak pegi swiming pul esok. mcm cd rosak. Aku soh dorg refer kat En Maxis psl ni sumer dia punyer pasal la. Budak2 tu pulak mmg nak gi dgn dia. padan ler..:P

Singgah semejid jap pasal En Maxis nak solat..

Jaja ngn Japi asik la men water cooler nih. Pas tu men lari2 la. . Aku dok sibuk amik gambo je. View pun cantikk. En Maxis la melayan dorang. Anak2 aku pun ok sgt2 dengan dia. Tu yang paling penting.

5 comments:

Kapten Luffy said...

walaupun disembunyikan... muka encik maxis memang macho...

harus ko takut aku rampas... hahaha

@tune® said...

ok..
ok..
jgn lupe jemput aku time ko kawen nnt

mrblind said...

ada ciri-ciri bapa mithali en maxis lu ni..hehe

eddie dewanaga said...

*mak Japi ni tak nampak mcm 38 laa...
30 tu mungkin, lu mesti beranak tahun 78-79 ni...

tak pun guna susuk...
hehehe...


*seriously..!

ilazz said...

kapten - aku x takut. tapi en maxis kompem takut pasal yg nak rampas dia lelaki bukan pompuan. ngerikk..:P

t00ney - mestiiii. tp ko kena bg pezen. heh heh..

edi - ye ke? pandai gak aku pilih ekk.. :P

bro eddie - x koser nak pakai susuk ehh.. nnti mati masuk meraka. wa lahir tahun 71 la bro. masa KL banjir besor.