Thursday, January 15, 2009

Keluar malam

Walaupun penat bawak budak2 jenjalan kat KLCC, aktiviti malam tetap on. hehe.. kasik can ler kat aku pulak. Anak2 aku memang tau, siap pow aku lagi. "mama jangan lupa beli cekelat tau". Pas tu korang jgn harap ler anak aku pandang cekelat Mesia. Yg dorang pandang Toblerone, Daim, Rocher. Tapi tu sumer ikut aku ler jugak. hehe..


Malam tu tak tau pulak nak pi mana. Singgah jap kat Dunkin Donut Ampang Jaya. Tapi staff dia pi toilet. Dia letak sign 'went to toilet'. Punyer la lama kitorng tunggu. Sembelit gamaknyer. Kempunan aku nak makan donut. Aku lupa pulak nak amik gamba masa tu.



Last2 En Maxis kata tgk wayang je la. Aku ikut je la. Lagipun aku x penah tengok woyang malam2 ni. :P pi KLCC je la sebab dekat. Aku nak tengok Yes Man tapi seat yg tinggal front row je. Tanak ler aku dok depan skali. Cam hape jek. So tengok Bedtimes Stories je. Ok la. Yang paling best dlm citer tu Bugsy je. Comeyy bebeno.


En Maxis tgh mencemarkan udara..

wayang dah abiss..

KLCC masa taim x dek orang..

psl x dek orang leh ler aku posing jap. Aiseymen.. nmpak lebar semacam jek..

Pas tu singgah pelita pekena teh tarikk ngn megi goreng. Peberet aku gitu. Megi ok psl ada togey. hehe..

Ekceli nyesal gak tengok citer Bedtime Stories tu psl few days kemdian aku dpt emel bgtau producer citer tu nak derma duit kat yahudi laknat tu. Aiseymennn.. tcamner aku leh lupa Adam Sandler tu yahudi gakk. Terasa bersalah tul la..

9 comments:

MaSHee said...

X per bender dah terlepas jgn dikesali...tu maknanya nak jd rezeki ko ler tgk wayang citer bedtime stories. Aku gak kena layan dvd jer.

en_me said...

kete mater belalang bakang en maxis tewww kerrr.. veryy derr one uoolsss.. ehehe

ilazz said...

aKu - terpaksa ko sebab dvd ngn astro sudah dikongker oleh anak2 aku. x bg can langsung aku nak nengok!

en_me - bukan ler uu. Pojaan ati akak civic vtec tu. mata belalang i don laikkk one u know.. ahaks..

Ungku Nor said...

hahaha..seb baik akak beli bedtime stories yang pairet jer..!!

eddie dewanaga said...

it's ok...

cuma hiburan je, yg perlu bantuan di sana tu pun kita tolong jugak..

StingRay said...

pegi mintak balik duit...hahaa

ilazz said...

kak ungku - nak kenal x dgn Jeff agen dvd pairet wa? diskaun baikkkk punya..:P

bro eddie - tu la kan bro. klu wa ni power cam otromen wa fire israel laknat tu

stingray - ko nak soh aku kena sekeh dgn tokey tgv ke? huhu..

Kapten Luffy said...

walaupun di sembunyikan.. aku kenal en maxis.

kerja maxis kan? hahaha

ilazz said...

aku tauuu psl ko kan kepten lanun poyo. hehe...

so.. amacam En Maxis tu? ok ke x? :P