Monday, March 30, 2009

En Maxis kuar makan dgn Mak aku?

Memang ari tu En Maxis kuar makan dgn mak aku. Tapi bukan ler berdua2an ek. Nak m**p*s. Kompem Mak aku x ndak. Kitorang kuar berlima2an ler. Ke mana lagi kalau bukan ke Jusco. Mak aku ni tak besa makan kat tempat moden nih. Tu pasal la aku nak bawak g Jusco. kat situ melambak tmpat makan. Cadangnyer nak g Kenny Rogers tp last2 p Splendid.

gamba ni aku snap masa aku p dgn En Maxis dulu..:P

sementara nunggu makan, kena amik gamba dulu..

Jaja ngn En Maxis. T00ney, cmner? ok x? hehe.. En Maxis kontrol macho depan mak aku. :P

mak nak makan yee mee..

kitorang dok pulun ciken chop. Sebab? diskaun baikk separuh rega maa..


ni member kamceng aku masa skolah, Ina Deris. Dia makan ngn famili kat sebelah meja aku tp haramm x perasan. Ropanyer dia baru dicaj dr sepital. Kena penyakit misteri katanyer. Patut lerr.

lepas makan p lepak jap kat luar. Kasik ciken cop selesa dlm perut. kui kui.. :P

Lepas tu? Balik la....

6 comments:

Unknown said...

oooo... en maxis nak ayat mak ko la ni...

Kapten Luffy said...

muka ko mcm mak ko ler... :)

Anonymous said...

mak ko macam boring jakkks dengan en maxis tewww.. wakaka, me gurau2 one uoolssss..

mrblind said...

wah..dah berani tayang muka en maxis..

eddie dewanaga said...

hahaha... abg maxis lu ni muka hero malaya beb... pandai lu pilih!

**beb, jersi team chelsea kaler biru untuk game dalam padang sendiri(home), stamford bridge... tapi kalau main padang lawan,(away)
jersi diorang kaler itam..!!!

ilazz said...

shifu- mmg ler. nak ayat baikkkk punya.

kapten - aii dah mak aku. mesti ler muka cam aku. takkan rupa cam ko plak. hehe..

en_me - En Maxis kan men saspen bila mak akak siyes cam tu. huhu..

edi - aku kasik can kat t00ney daa


bro edi - ye ke bro? nak carik yg cam ropa Dato Seri James x jumpa.

Hidup Chelsea!!