Tuesday, March 10, 2009

Opis En Maxis

Wooo.. bapak lama aku x hapdet blog aku nih. Asal nk hapdet aje ada jek keja. Pas tu Japi plak asik laa ngadap leppi men game. Jaja pun sama. La ni kat umah aku ada lg 1 pc so dorang x berebut. En. Maxis pun asik la tanya bila aku nak hapdet. Nak soh aku citer psl dia la tu. hehe..
So.. kali ni aku nak citer psl lawatan ke opis En Maxis. Opis dia dekat je. Ada la lima nam ploh pelaung dr umah aku. Hehehe.. Area opis dia best psl dekat dgn Secret Recipe. Aku pergi bawak skali Jaja ngn Japi. Mana leh tinggal bebudak tu. Meroyan giler lak nnti.
ni bangunan opis En Maxis..
ni pintu masuk nyer..
ni tmpt En Maxis wat keja, kol ngn YM aku.. hehe..:D
ni biew dr meja dia. Tak nmpak pun KLCC. x best ar..:P
Datang opis dia pasal nak amik cable jek. La ni aku dah wayarless bila nak bertenet. Best woo. Ekceli router tu adik aku yg punya. So dia x yah la bayor line. Guna aku punya jek. Seb bek En Maxis ada. Dia la yg tolong set upkan suma. Pakar IT kecayangan ku.. hehehe..

9 comments:

Kapten Luffy said...

untung ada BF orang maxis... kekeek

en_me said...
This comment has been removed by the author.
Ummu Aqil said...

beh...beh...untung dpt BF mr maxis

en_me said...

kat depan pulau jalan semarak teww kannns.. setengah pelaung jaakkks dr opis me tewww.. nanti leh soh encek maxis ngeteh dgn me kt ampg park.. ammvoiii

ilazz said...

kapten - a'ah tul tu. Ko pun nk carik bofren yg pandai IT ke?
hehehe..

aiishah - yee.. hehehe.. mmg untung gitu. :D

en_me - aikk.. xkan nk ajak dia jek en_me oii. Akak camner wehh. nak gak join. :P

mrblind said...

pakar IT kesayangan tu..hahaha..

eddie dewanaga said...

wah...

lepas ni kita cuma perlu tunggu undangan nasik minyak mkn bersuap la rasanya... hehehe...

kompang... jgn tak kompang!!

@tune® said...

xsia² bermaxis kan maxis..

ilazz said...

edi - heh heh.. mesti dong!

bro eddie - lu jgn x dtg bro. peh tu bawak pezen best2. hehe..

t00ney - aku pakai celcom daa. En Maxis pun dh konvet celcom. kena la kann..:P