Thursday, March 26, 2009

Pegi PJ Old Town

Aku ni sebenor2nyer mmmg x reti pasal area2 len selain drp Keramat, Wangsa Maju, Ulu klang. Sebab aku ni malas nak drive. Dulu masa ada org drivekan aku dulu, aku bukan amik port pun nak ingat tempat2 ke, jalan2 ke. So bila En Maxis nak ajak p Sunday Mart kat PJ Old town tmpat jual2 keto ni, aku cam blur sket ler. Tapi dah dia yg drive so no problemo lerr. Dan cam besa Jaja ngn Japi kompemm ikut.

Disebabkan susah nau nak dpt parking kat situ kitorg kena parking kat MPSJ. Pas tu kena jalan jauh. Nka seberang jalan kena naik tangga la plak. Semput aku naik tangga ni ngkau. Adakah ini tanda2 penuaan? tidakkkkkk!! :p




En Maxis tgh membelek keta. Pening pala aku tgk orang gamai2 kat situ.


Penuh aku ngikut dia nengok keta ni. letih woo.. Budak2 tu x banyak bunyi psl dah janji nak bawak p makan kehepsi..


Benti jap beli buah. Dapat ler aku rileks jap. Siap posing lagikk. hehe..
kesimpulannyer: En Maxis x beli pape, Jaja ngn Japi dpt kehepsi, aku? dapat penat. Hehe.. x de arr. Suke ler dpt jenjalan cenggini.. heh heh..

3 comments:

Kapten Luffy said...

aah... kan temankan org tersayang... penat pun berbaloi... ;p

eddie dewanaga said...

dating bawak tentera upahan memang la mcm tu, kena upah KFC, ok la...

*dulu ada skali tu gua date sorang 'ibu tunggal' dia bawak anak dia jugak, hahaha... anak dia ajak lunch kat TGI Friday... hampir2 pitam gua ok!!

ilazz said...

kapten - hehehe.. mestilerr. cam x besa la plak.:P

bro edi - anak2 wa pon x kisah bro janji ada makan. Tp mana tahan klu slalu. Boleh menyebabkan kebankrapan tahap gaban.:P