Tuesday, March 31, 2009

Open U

Ini bukan entri pasal open house ekk tapi open U jugakk. Sape yg nak masuk?? suda semestinyer bukan aku. Pala otak aku dah jem. Tadek mood nak blajo lagi. Aku pegi sini temankan En Maxis jek. Dia yg nak p survey course apa yg ada kat sini. dan semestinyer budak berdua tu mesti ikut skali.

kitorang pegi kat kampus Open U kat jln Tun Ismail. Gamai gak orang dtg previu tu. Tempatnyer besor tp area dia sunyi jek. Kat luar siap ada sign bod stating tempat ni slalu ada kejadian ragut dan molested. Adoiyaiii.. ngerik guer! Kampus dia sblh dgn UM nyer kampus Kota. Baru aku tau. ye la bukannya aku lalu jln Tun Ismail ni. ni jln nak g umah org kekayo.

En Maxis kan men bersemangat lagi sampai dia tinggal kan aku kat belakang. Dah la masa tu aku x sihat. kijamm sungguh.. :p
ni main entrance nyer ye incik2..
ni sbno entri lama s sempat dihapdet. hehe..
kena register sini dulu. Dapt ler supik warna biru. ada air kotak ngn pen lagikk..

pas tu En Maxis pun pe lagi. Melilau2 la dia kat dlam tu. Dia x heran kat aku langsung.

ni ler supik yg kitorg dpt masa register. tp air kotak dh kena pau dgn budak berdua tu..

posing kejap kat taman OU ni..


Lepas tu Jaja & Japi meroyan nak g Tesco plak. Aku udah ler x larat. Megren menjadik2. Tp psl bukan aku yg drive, i follo jek. hehe..
Jaja tgh sibuk menerai menda alah ni. nak kasik kecik kan pungkok gamaknyer..:p

ko tengok ler cmner ngade2 nyer budak 2 orang ni. Dua2 nak duk dlm troli. Satu keja plak aku nak tolak. Ingat aku ni bibik pe.. betuah punyer anak..

8 comments:

Kapten Luffy said...

mahal tak? mana lah tau aku nak sambung belajar... :)

Unknown said...

dapat pen free jadi le tu...

@tune® said...

die xheran kt ko?
manja eh ko ..ehehhehe

mrblind said...

macam anak gua jugak..

eddie dewanaga said...

supik tu apa benda beb..??

*sumpit tu gua tau la..

ilazz said...

kapten - ntah ler. tp En Maxis kata amik Master leh tahan ler.. aku amik mister. free jek. :P

shifu - wehhh.. air ngn supik pun dpt gak. alhamdulillahh.. hehe..

t00ney - alaa.. cekali cekala. sejak lewat 30an ni mood manja mencanak2. huhu..

edi - tu la. klu sorang2 berat 10 kilo x pe la gak. ni campur 2 org dh dekat 60 kilo ngkauu..

bro edi - supik tu plastik la bro. bahasa baku tu. hehe..

alif-mikail said...

racing trolley nampak macam seronot...

ilazz said...

klu dok dlm seronot ler. tp klu yg tolak cam akak nih.. leh pensan dik oiii..