Monday, March 30, 2009

Lain kali kompemm aku tak pegi lagi!

Adala satu malam tu kan, aku pi la jenjalan dgn En Maxis,Jaja & Japi. Saja je nak round2 amik angin malam. :P Ekceli nak pegi ATM jek sebab nak tengok tenant aku dh bankin sewa ke blom. Tapi cam hampehhhs. Cam ****** ler tenant aku ni. Dua2 orang sama jek. Manjang ada jek alasan lmbat bayo. nak2 si macha yg sewa umah aku kat Kinrara tu. Hangin tul aku!! Nak kena nihh!! Nanti aku soh En Maxis blasah dorang. Err.. boleh ke wak? hehehe..


Anyway,, untuk menyejukkan darah aku ke tahap minima, Jaja ngn Japi ada idea yg baikkk punyer. Apakah idea mereka itu? " Meh ler kita pegi makan". Laa.. Kadang2kan aki riso gak kat budak2 ni. Lapaarr manjang. Nak kata aku x bagi makan, aku bukan ler sekijam cam mak tiri Lela Manja (ni msti gamai x tau citer nih. Sila ler google sndri ekk). berbalik pd citer anak2 aku lapor tu, kitorang decided nak p Tmn Melati. Kat situ kan banyak tempat makan. Last2 kitorg try ler kat Nasi Lemak Antarabangsa.


dari luar nmpak cam best jek..

interior pun ngancam. sejuk je lepak kat sini..

ni ler muka budak2 yg manjang lapar. Japi masa ni dh ngantuk tapi ndak gak makan..


dia oder nasik lemak ngn sambal kerang..

Jaja plak nasik lemak ngn ayam goreng..


En Maxis oder ni jek. aku plak minum horlicks je. Tp last2 kena makan si Japi punyer nasik psl dia x abis. bbetul la budak nih..

Tapi kan... bila aku nak bayar.. tegezut aku woii. Kena sampai tigaploh hengget!! di ulangi TIGA PLOH HENGGET NGKAUU!!! cam x caya plak aku. Mahal nak m**p*s. Nasik lemak besa sampai kat 3 hengget! smbal kerang dekat pat hengget!! klu kat tnpat aku kena tmbah singget jek. Rega ngalahkan hotel 4 star la plakk. Tobat aku nak makan situ lagi..

7 comments:

Unknown said...

lain kali masak sendiri je nasi lemak tu... hehehe

Kapten Luffy said...

kakaka... tu ler... makan di tmpt lAWA2

Anonymous said...

afsal tak paw en maxis tewwww.. hmmm

eddie dewanaga said...

gua penah mkn nasik lemak ni kat kg baru... singgit je sebungkus, kalau nak tambah apa2 baru kira lain... tapi sejak2 dah bukak franchise ni, dimodenkan sikit, siap la cekik darah...!!!

deaf-angel said...

mahal ler.. tapi mungkin alasan ialah kedai tu ekon kot. tapi 2 pinggan je pe.

ilazz said...

shifu - ye ler. aku dh insaf dahh..:P

kapten - klu aku tau aku pi kedai mamak lagi best. Nyesall aku!!

en_me - dah slalu buat dah. ari tu kasik can kat dia. sian plak dia..:P

bro eddie - mmg tul tu bro. nasik lemak kat skolah Japi singgit jek. sedap plak tu. tobat wa nk mkn tmpat lawo2 ni..

deaf - seb bek 2 pinggan. klu 4 laagi parah aku..:P

elhoub said...

looking back,nowadays makan rm30 untuk seisi keluarga di restoren yg poper ni kira murah

zaman skang x dapat dah.30 tu kira makan 2 orang je kalau di restoren camni