Saturday, February 5, 2011

Aduss..

Dialog satu ari..

Anak : Mama, cuti skolah bulan 3 kan?

Mak : A'ah. Seminggu je.

Anak :  Bape haribulan?

Mak :  Ntah la. Pi la tengok kalender.  Apsal?

Anak :  Abang nak bawak Intan jumpa mama.

Mak : Errkkk...

Anak aku da ada gefren dah.. Siap nak soh jumpa lagi.. Kalau aku cakap camtu kat mak pak aku mau kena flying kick doploh kali.  Ni dia selamba je ckp.  Cam tak caya dia da 16 tahun. Rasa cam baru lagi aku salin pampers dia.. Tapi lagi susah nak percaya yg aku ni da patloh tawun..  huwaaaaa!!!

~eLLz~

3 comments:

deaf-angel said...

time flies haha

@tune® said...

ces...berani betul anak ko eh..cayalah...

ilazz said...

memang cepat incik Deaf. Terasa2 lagi umo aku 20!..hehee..

dgn aku mmg berani.. tapi cuba dengan pak dia.. kompem kecut..:P