Thursday, February 24, 2011

Hari Khamis dah??

Hari ini hari Khamis. Hari membunuh setan.. kehkehkehh!!!  Malam ni surau kat umah aku ada buat sambutan Maulidur Rasul.  Op kos la aku pegi. Tu pun siap pesan bagai kat budak berdua tu. Kalau dah tinggal berdua manjang bergaduh. Dorang tak pegi psl dah ngantuk. Ari ni kan ari skolah.  So aku dgn mak je la. Incik Maxis tak dapat pegi sebab still kat opis lagi. Koje banyak katanya..

Ustaz yg ceramah malam ni ialah ustaz Zamihan Cik Mat.  Aku tak kenal la pulak.  Tapi bila dengar dia ceramah memang bisa wa cakap lu.  Sebab dia punya sore kan men lantang and dia cakap pun kemain laju.. Tajuk ceramah malam ni was riwayat and sunnah Rasul s.a.w.  Rugi la Incik Maxis tak dpt datang. Mesti dia suka nak2 lagi bila usaz tu dok sentuh bab merokok ni. hehe..

N cam besa kalau ada acara camni kompem ada nasik bungkus. Malam ni beriani daging.  N seperti besa bila aku dgn mak sampai je umah budak 2 orang tu da berebut nasik tu. Aku tanya Zafri apsal tak pegi semayang td.. Dia kata Jaja punya pasal  la sebab dia takut tinggal sorang..

Incik Maxis balik masa aku baru nak makan.  Ada biter gumbira. Wuuhuuuuu!!! Dia ckp kawan dia si LT balik Mesia Isnin ni.  Ada bawak barang baikkk punya.. Orang Brazil kirim. Suka suki suke.. hohoho....


~eLLz~

No comments: