Saturday, February 12, 2011

Sebelum aku lupa..

Aku lom letak lagi entri pegi Sg Tua minggu lepas.. Nanti lupa lak. Penting tu nak kasik anak cucu cicit ciut miut aku baca sok.  hehee.. Aku tak penah pegi Sungai Tua ni.  Selalu dengar tapi tak penah pegi sebab tak de sape nak bawak. Kalau nak harap drive sendri mintak mahap banyak2. Memang aku fail. Huhu...

Sebab cuti lama nau Incik Maxis ajak aku dgn budak2 pegi peknik (sebutan ala Hj bakhil bos Labu Labi tu :P) kat situ.  Mula2 cam malas je tapi last2 cam syok pulak. Anak aku jgn citer la. terlebih2 eksaited.  Aku masak ayam paprik dgn telur dadar jek. Pas tu nasik. Bawak banyak2 pun wat pe kan.  Janji ada makanan sebab kalau tak abis meroyan budak berdua tu. Sebab aku incaj masak2, Incik Maxis telah melantik diri sendri jd runner g beli junk food kat Giant.

Pegi dalam kul 2. Tak penah2 aku pegi peknik tengari.  Dulu kalau dgn aruah ayah aku pepagi dah jalan sebab tengari da nak balik umah.  And lagi satu kalau tengah syok2 mandi pas tu dia kata stop mandi sebab nak balik, terus je buat.  Tak de banyak komplen. Bukan cam anak aku. Lagi 10 minit la, 1 round la..

Tapi ALhamdulillah gak sampai.  Dapat port pun ngamcai punya la. Sebelom mandi kena makan dulu.  Ye la ..kan lom lunch lagi.  Pas tu memasing salin baju n terus masuk sungai. Kecuali aku. Hehe.. sebab aku memang tak suka mandi laut ke sungai ke swmming pul ke.. Tak suka ehh.. geli aku tengok orang reramai berkubang dalam tu..Bila da ramai tu kan faham2 je le.. Yekkk... :P 

view cantik

mandi.. 

spesis baru..:P

gegel..

 boboy..

Balik singgah damn Batu nak amik gamba.

 cantik..

2 orang budak & 1 Twisties..

Tengah amik gamba ujan turun.  Terus datang mud nyanyi lagu dangdut memori daun pisang.. Ewahhh....  :P


~eLLz~

2 comments:

@tune® said...

erk..aku xpaham..kalau orang ramai2 berkubang kt swimming pool, kt sungai or laut...orang wat pe?

hahahah...masin beb...huhu

ilazz said...

eee... geli weyyy.. cm nak muntah ijau..hehee..