Monday, December 8, 2008

Ellow everibodi

huhuhuhu!!! Berkat ari raya Aidiladha nih, leppi aku dh baik. Ye! ye! Ni suma berkat usaha gigih En. Maxis. Jgn riso wak. Kompem sya banjer megi goreng ng teh tarik. hehehe.. Tp streamyx aku yg ada problemo. Esok org Streamyx nak dtg cek.
huiii!! kan men byk aku nak hapdate. Kan men byk gamba nak kena uplod. Malam kang aku akn mulakan projek besar2an nak hapdate blog ni ngn baca blog2 korang. Rindu wooo nak baca citer korang sumer!!
Tapi skrang aku kena benti dulu psl nak layan sedara aku yg dtg non stop nihh. Tungguuuuuu!!!!

11 comments:

Kapten Luffy said...

patut ler berkurun aku tunggu depan page blog ko

Ummu Aqil said...

alahai sukenye ati buat ati dah baik...leh ahh tgk celoteh akak nanti ya...dah lama noi,sib baik tak bersawang blog ni...

ilazz said...

hehehe.. aku lagi ler.. dh meroyan tahap otromen gaban dah nihhh..

ilazz said...

aiseyy dikk sabo ekk. akak lom sempat buat tag aishah. nnti akak buat ekk. hehehe..

@tune® said...

erm..lu bace latest entry sajelah..wa nye byk nau hapdetnye..kekeke

welkam bek!!

en_me said...

ammvoiii akak ittewww.. jangan luperr jawap tag me yg itteww erk.. ekeke

Ungku Nor said...

hah..berbunyik jugak akhirnya..hehehe

ilazz said...

@tune@ - wehhh man lehh. wa kena baca sumer beb. baru puess ati wa :p

en_me - ye lerr. akak kan dh kata kompemm akak buat punyerr. sabauuu..

kak ungku - heh heh.. seb bek x bisu terus kak oiii..:p

Abang Long said...

Jemputlah sedara baca blog sendiri.

mrblind said...

berkat hari raya..selamat kembali

ilazz said...

abg long - semestinyer dong!

edi - hehehe.. mekacih2.:p