Thursday, December 18, 2008

Jenjalan dgn En Maxis :P

Ari Khamis lepas En. Maxis cuti so dia bermurah hati nak banjer aku (alasan nak jumpa aku tu :P) Aku no hal sebab rezki jgn ditolak. x gitew? Sblom kuar cam besa aku kasik settle hal2 kat umah. Budak2 suma no hal sebab esok hari aku ngn dorang.

Dlm kul 11 bru aku kuar terus g KLCC sebab nak tgk citer 'The Days The Earth Stood Still'. Citer baru Keanu Reeves tu. Aku nak tgk dia ensem x mcm dlm citer Matrix . hehehe..


Dlm citer tu dia jadik alien nama Klaatu daa. Tapi alien yg ensem ler. Klu aku jdk dokter pompuan tu, aku simpan jek alien tu kat umah. hehehe.. Citer ni kira can do laa. Keanu pun x seensem masa dlm Matrix. Masa dia jadik Neo tu fuuiiiyyoooooo tergoda aku. awww!!

Peh tu g makan kat Mak Tim lagik. En. Maxis teringin mkn beriani.


gamba ni masa aku p 3, 4 malam sblom tu. Aku makan laksa johor ngn murtabak spesel dia. Perrrghhh!! Sodap giler. Tapi masa ari ni aku makan mee goreng basah. Sedap gakk. En. Maxis besa ler. Beriani gam manjang. Makan kat Mak Tim ni mmg sedap. Dorang slalu sponser nasik beriani kat surau umah aku masa tahlil ari Khamis.

Lepas kenyang makan, kitorng chow p Jusco. En. Maxis lom png g lagi. Jenjalan jek. Peh tu lepak borak2. Aku x amik gambo pun. Lupa gamaknyer. hehehe. Len kali ler.

5 comments:

Ungku Nor said...

lupa amek gambar?
ko kalo dgn en Maxis, manjang lupa diri segala..ahakss

en_me said...

ammoiiii akak ittewww.. makan sakannns

Kapten Luffy said...

best ker citer to atau so so jer?

mrblind said...

ceh..sedap berjalan..anak lu sangkut mana..sangkut kat paku ke..

eddie dewanaga said...

movie ni mcm best je, beriani gam pun mcm best je... hahaha... kalau gua sakat kak ungku sampai dia angin satu badan pun best gak ni....

hahaha...