Friday, December 19, 2008

Petrosains

Ari Jumat lepas aku angkut budak2 pegi Petrosains pulak. Pegi naik lrt je sebab aku memang malas nak drive. X koser. Tiket Petrosains aku dah booking online. Tinggal nak p amik jek. Aku booked kul 11.30 am punyer. So sebab sampai awal kena ler weols reround dulu smntara nak nunggu kul 11.30. Budak2 tu pulak bukan reti sabor. Terus nak terjah masuk Petrosains tu. Jenuh aku eksplen lom boley masuk lagi. Tapi cam hampehs. Jaja ngn Japi x benti2 merungut. Sampai sakit tinga aku dengor.

amik gambo kasik sejuk ati dorang..

Japi yg x reti dok dendiam bila aku amik gambo dia..

Jaja pun sama. Mula ler buat muka toye bila aku soh posing...

Disebabkan dorang x leh nak benti merungut, aku ajak p Kinokuniya. Senyap sket bila dorang kat situ. Buku kat situ plak kan men mahal. Seb bek leh baca free.


posing lagik..

Lepak situ dlm 15 min je sebab dah kul 11.30am. Anak aku bila aku sebut jek "ok jom masuk", besit cam mat rempit. Orang q nak masuk x ler ramai sgt. Budak2 tu kan men eksaited. Layan je la gambo nihh.

masa nak masuk..

nak kena makan dgn dinaso..
ride the storm..

feberet Japi..

japi nak g bulan..



eatrhquake chair (klu x silap aku lerr)..

Jaja sibuk nak lukis kat tangan..

ni ler hasilnyer..

ada show psl belon plak..

masa nak nunggu naik helikopter..

nak balik dahh..

Ingatkan pas tu nak makan KFC tapi orang punyer la bapak ramai. Tensen tull. Aku beli gak psl Jaja meroyan nak makan. P bawak KFC tu makan kat Cold Storage. Dah sudah makan pe lagi... balik lerrr..

4 comments:

Aku said...

mana alien yg hamek gambo nehhh? akekekeke

ilazz said...

siyot lu. hehehe.. wa lo propail.:p

Kapten Luffy said...

payah jugak nak jaga anak2 yer... mcm2 perangai

ilazz said...

sok ko kawen ko tau ler kapten oii..