Friday, December 19, 2008

Jenjalan dgn En Maxis :P (part 1)

Sepatutnyer entri ni aku post dulu tp no hal la. Janji aku post. Anak2 aku dah lama meroyan nak jenjalan dgn En. Maxis lagi. Ye la psl mak dah slalu kuar. Kasik can ler kat anak plak. hehehe...

En. Maxis cadang nak bawak dorang p lunch. Tapi banyak nau cadangan. Sorang nak KFC, sorang nak p Shakeys. Last2 aku ajak dorang p KL jek. Jumpa En. Maxis kat sana. Abang tak ikut pasal dah ada plan dgn member dia. Anak bujang aku ni dah besor. Dah tanak kuar dgn mama dia.
tgh nunggu tren..

Sampai Masjid Jamek weols amik tren p Sogok. Makan kat fudkot Sogok je. Senang. Japi makan ciken chop, Jaja nak nasik ayam. Aku dgn En. Maxis makan nasik campur. Pas makan ronda2 Sogok. Layan la dorang nak tengok menan la, baju la, beg la. Si Jaja pulak kalau boleh nak dibelek nyer barang kat Sogok tu satu satu. Aku takut En. Maxis pensan layan dorang tapi alhamdulillah.. nampak ok lagi. Hehehe.. Sian dia.

Japi dgn muka inesen..

Pas dah puas ati budak2 tu, baru ler turun p kat Gents. En. Maxis nak beli kasut. Tapi mmg nasib dia tarak baik la ini ari. Sumer kasut yg dia bekenan mesti tadek saiz. Agaknyer pagi tadi dia x mandi kut. muahaha..

En. Maxis tgh try kasut. Pun tadek saiz dia gak.. :P

Disebabkan tak sampai hajat di hati nak beli kasut, mood hepi En. Maxis sedikit merudum. Tapi x ler teruk sangat. Sikiittt jek. Hehehe.. Last2 kitorang kuar Sogok, port kat tangga depan. Dengor OKU nyanyi peh tu makan kepok lekor. Laaagi best.

Jaja, Japi dgn En. Maxis tgh syok layan lagu..

3 comments:

Anonymous said...

Great blog! You did a good job on the layout, color, and content. Check out my blog for a free Internet Speed Test! All comments welcome!

Free Internet Speed Test

eddie dewanaga said...

wah.. dah mesra dah dgn abah baru diorang ye... semoga berkekalan bahagia hendaknya!!

ilazz said...

mr m. - tengkiu2..

bro eddie - heh heh. aminnnnn..