Wednesday, December 17, 2008

Mari membuat spek

Disebabkan spek aku dah menghilang diri, dengan hati yg x bape nak rela terpaksa ler aku buat yg baru. Malasnyer aku!! Tapi klu tak dek spek lagi haru. Camner aku nak kuar malam2. So pagi ni aku pegi gak la kedai Alice kat Setiawangsa. Aku mmg besa sini sebab dapat diskaun baikkk punyer. Service pun ngamcaii woo.

kedai dia kecik je. share ngn kedai gambo..

Fenin pala aku nak pilih mana satu frame sebab byk nau. . Tapi nak carik yg murah ler sket sbb ekonomi tgh meleset teruk..

ni ler tokeynyer Alice ngn staff dia. Adik ni ler yg tolong aku pilih frame

ni aku lerr dgn spek baru yg rega dia RM 280 jek. Melaram jap. hehehe

2 comments:

Kapten Luffy said...

wah lawa speck baru... nak gak!

ilazz said...

nak? ko beli la sendri dik oiii..:P