Thursday, December 18, 2008

Jusco baru

Ni sepatutnyer entri 5 hb ari tu. Tapi disebabkan masalah teknikal ari ni baru 5hb tu Jusco AU2 ni bukak ofisyelli. Mula2 aku maleh nak g sebab kompemm orang ramai giler. tapi disebabkan tetiba mak aku cam orang ngidam ndak jugak pegi ari tu, so sebagai anak yg soleh aku pun bawak ler dia. hehehe.. kena ler puji diri sendri skett :P. Budak2 3 orang tu pun aku angkut skali.

ni kat lobbi..

Bila sampai mmg ler gamai orang. Serabut pala otak. Pasal tgh ada promotion renew J-card dpt bag , aku pun gatal2 la renew. Padahal kad aku expire tahun depan.

beg free aku.:P..

mak ngn cucu..

Jaja, Mira ngn awek cun..

yg ni Jaja kan men takut lagi tgk muka dorang..

tmpat yg paling aku x gemor. Dah la dekat ngn tempat baju budak2, kena bayor plak tu. Hampehs..

Aku x beli pape pun. Jenjalan jek. Cuma belikan mak sandal Scholl psl x lama lagi besdey dia. Tapi tadek diskaun langsung.

tgh nunggu budak promoter amik kasut..

Dah penat meraun2, p la makan. Ingat nak try ler makan kat fudkot. Tapi cam hampehs. Servis lemm cam siput babs. Nak2 lagi kat tmpat sizzling tu. Aku tunggu 20 minit x amik oder pun. Buang masa jek aku beratur. Tobat aku nak makan kat sini.
ni ler kedai lembab tu. Org kan men byk nak oder tp dia dok guna masak guna 3 dapur jek. mengong tul. aku marah nih.. hehehe
Tapi aku x abis round pun Jusco tu sebab ada lagi satu tempat makan aku lom survey. Nanti la aku p survey. Kena ajak En. Maxis nihh..

4 comments:

eddie dewanaga said...

ilazz...!!!

lama dah ilang, ingatkan ilang mcm spek tu... hahaha... gua dah bukak cawangan baru...

http;//deadvocalist.blogspot.com

cawangan lama still rockin'...!!

en_me said...

oke, akak dah 'idup' kembali.. gerek sehhh..

Kapten Luffy said...

1. riuh gak yer!

2. permainan tu berbayar ker? apa kelasss

3. masih baru kot kedai makan tu... service x improve lg

ilazz said...

bro eddie - wa ada lagi ler bro. heh heh. nti wa cek out blog baru lu. Msti gempak!

en_me - yeee.. akak lom 'padam' lagi dong! hehehe..

kapten - klu free akak x komplennyer. Lantak ler bp jam bdk2tu nak men. Ko nak men gak ke? huhu..