Sunday, November 16, 2008

Aku nak bagitau korang yang....

Pagi tadi masa aku tengah berjalan nak p pasar tani, tetiba.... aku terstop. Ada satu kertas saiz A4 dilekat dkt taxi station yg lama tu. Kertas tu cam menyeru2 aku "meh siniiii. baca lah aku" . huhuhu.. cam kekasih ku seru la plak :P So dh kena seru kena la aku benti kan?

so aku pon benti. Aku baca. Dan.. baru la aku faham...

Rupa2nyer kat Jusco AU2 tu nanti ada Kenny Rogers ngkauuu.. wuiiyyyoo bestnyer2!!!! (cam la aku slalu p situ :) hehehe ..

ok tu je yg aku nak bagitau korang..
saje je wat lawak bangang petang Sabtu nihh..

13 comments:

Brader Black said...

Dah tu, bile nye nak belanje aku mkn ayam kenny ni?

Kapten Luffy said...

kenny rogers tu apa?

@tune® said...

lojik arr ade mende pakcik kenny..gua kt MERU yg kampong nk ke urban pon ade..oklah tuh...!

John Doe said...

lu blanjer gua kenny rogers memang lu stylo.

ilazz said...

kachak - pe aku lak yg nak kena banjer? ko kan kachak ensem. ko la banjer. penat aku puji kau tauu..


luffy - laaa ko dok kat planet mana ni dik oii? KR tu jual ayam panggang yg sodap hingga menjilat jari kaki. hehehe...


@tune@ - wlp ada kat sini, tp lom tentu lagik aku p. Nnti ler aku nak ayat en. maxis soh banjer
hehehe..

john - pandai ko ekk. klu x banjer lu kira gua ni hampehs ler ek? :P

theblabber said...

akak dok kat kawasan au ka? leh la pow apa2 pasni sbb da tau dok mana. Eheh

ilazz said...

akak dok jln enggang ler. apsal suma org nak pau akak je nih? musykil aku..:P

eddie dewanaga said...

hoho.. dia punya 'mac n cheese'

teringat2...!

Ungku Nor said...

baru smlm buat mac & cheese feberet anjib..hehe

weih cik kak, kita dah tengok madagascar tengahari tadi..lawak gilerrrrr!!!!

Ummu Aqil said...

sedapnye...bile ler nak merasa lak ekk...sini mane ade....huhuhuhuuu...ade pon bukan leh makan ayam tak sembelih tu....
KFC ada...MacD ade...telan air liur je...

en_me said...

gittewww yerrr.. akak patut dapat komisen heboh heboh kat sinih.. ihihi

Darab Dua said...

gua pernah makan keni roger nih skali saja! peh! rasa memang menangkap. itu pon osmate gua yg blanja. mahal weh sini!
heh!

ilazz said...

bro eddie - ye ke? ooo nnti wa kena try makan tu. err.. mkan
cheese tu leh gemuk kan?


kak ungku - tolong jgn citer psl madagasacar. i jelessssss!!! :P


aisyah - alolo ciannyer. meh dtg sini meh. akak banjer.. :p


darab - bis tu? ko nak soh aku banjer ko plak ke? hehehe..