Monday, November 10, 2008

Pizza Hut lagi

Malam ni aku bawk budak2 p makan kat Pizza Hut. Pegi kat Tmn Permata. Cadang nak gi Shakey's tp aku malas la plak nak gi jejauh kat Ampang Point tu.

Abg ngn Japi. Abg tensen tak leh makan psl sakit tekak..

Jaja kan men ngan tudung ..

aku ngn anak daraku..

ni ler yg weol makan..

last posing sblom balik..

Pas makan piza, aku terus pegi Danau Kota sebab nak gi Klinik Idzham. Kan men jauh. Tapi terpaksa gak pegi pasal bdk2 tu serasi ngn ubat kat situ. Seb bek pi malam. Kalau siang kompem susah nak dpt parking.

2 org sakit..

Masa tgh nunggu tu aku baca ler majalah lama yg ada kat klinik tu. Tetiba ada lak citer pasal member aku Mahadir. Dia nih member skolah aku sampai form 6. Artikel tu psl dia dok busking kat KLCC. Tp skrg ni x dek dah.

Mahadir yg tembam tuh..

ni gamba masa nak tunggu dpt ubat. ko tgk ler prangai anak2 aku tu..

Alhamdulillah x yah tunggu lelama kat klinik tu. Pas suma settled, aku balik ler psl c Japi dah ngantuk.. oops org Maxis kol aku kata kat opis buat keja abg Ling. heh heh. padan muko :p

20 comments:

Ungku Nor said...

mak aihhh..
pizza sorang sedulang!!

hehehe

Kapten Luffy said...

anak daranya comel banget

en_me said...

danau kota, dekat umah me larr teww..

ilazz said...

kak ungku - nak wat camner dh keturunan kuat makan giteww (ala2 en_me) :P


kapten - klu berminat nak jdk menantu, sila submit CV ekk..hehehe


en_me - ye kew? bis tu nak ajk sya singgah kew? hew hew..

Unknown said...

mak aiii.. makan2 sampai ke ne pegi klenekkk... tak amal 'berenti makan sebelum kenyang' le ni.... hehehe

Unknown said...

ungku nor tu dengki le tu.... hehehe

eddie dewanaga said...

huh, itu kalau dpt lasagna dgn cheese baked meatballs...

baru la mcm cerita The Godfather!

Rembo said...

jap2. abg tu pakai baju sex pistols kan? kan?

ilazz said...

shifu 67 - weol idak ler makan giteww. siap doa makan segala bagai :P..


bro eddie - masa amik gmba tu 2 lasagne sudah masuk dlm pewot kami. heh heh..


Rambo - ye ler. Dah minat baju2 gitu plak.. Tapi jgn ikut cam Sid vicious tu udah lerr..huhuhu

Darab Dua said...

hoh!
sakan berpiza nampak.
bak sini siket.
heh!

ilazz said...

bulehh!! no hal nyer. meh kita g deting situ!..
muahahaa..

@tune® said...

hatiku sudah dicuri ...
kehkehkeh...

teddi said...

wow sodab hinga menjilat jari

alif-mikail said...

ehhehe..

pizza hut!.. bila nak belanja koi makan?

ijan said...

peh... tensen gile g pizza time sakit tekak. nasib baik dia x merusuh kat pizza tu...

ilazz said...

@tune@ - sape yg curik ati ko? budak piza hut ke? hehehe..


utopia - yeeee tul tu. Tp jari kaki aku x jilat ekk. hehehe..


aliff - meh ler turun kl. nnti kita port situ. Nak banjer no hal nyer :P


sultan - pe hal nak merusuh. yg lagi 2 pan tu tapau balik utk dia sorang jek..

K.O.N.T.R.A. K.I.R.I. said...

aku teruja dengan pizza itu

ilazz said...

bukan ko sorang jek. Aku smpai mimpi2 lagikk :P

man_helang said...

klinik idham kat melawati pon ade ape...minggu lpas bwk anak aku g sana...kene demam selsema...

ilazz said...

cik man, mmg aku tau kat situ ada, stiawgsa pun ada. Tp problemo nyer yg nuuun jauh tu je la panel abah budak2 nihh.. Yg len x bolehh. lecehhh..