Saturday, November 22, 2008

hepi banget guer..:P

Ni dah masuk ari ke bapa dah leppi aku ada prob. Mmg ler en. Maxis dah tolong cek tp still ada problemo lagik.. Aku boleh baca blog2 korang tapi x leh nak komen. Tak ke cam hampehs tu? Mana leh x komen. cam nak meroyan rasanyer. hehehe.. Nnt nak soh en. Maxis bwk balik leppi aku kasik ubat kaw2 skett .

Tapi yg best nyer ialah.. aku dapat pezen. Mak suka giler nyahh.. hehehe. cam nak lompat2 la plak. Sebab smalammm.. aku p OU. Lama giler aku x jejak tempat tu. Ye la, kat umah aku pon ada gak soping kompleks so ape jadah aku nak buang minyak g jejauh. Tapi semalam len sket lerr.

aku nak g kedai nih. kena tgk directori dulu..

kedai ni ler ha..:P

ni bekasnyer. huhuhu..

beli menda nih ler..:P aku sokaaa!!! bestnyer2!!

Pas dpt je pezen,
terus lupa psl problem ngn leppi. hehehe.. Mekasih la wak. Tak leh nak kata apa dahh. :P hepi banget guer..

12 comments:

eddie dewanaga said...

nice...!

@tune® said...

pergh...
gua jeles babe...

tp apesal redeem jauh nau?

Kapten Luffy said...

aku mengidam pezen lah jugak

Ungku Nor said...

beli leptop baru je laa..;p

mrblind said...

betul..beli je laptop baru..yang lama tuh pass kat gua..hahhaa

BagzSeller said...

asal lu suka.. wa tompang sooka..

ilazz said...

bro eddie - mmg nice. i laikkkkk :p

@tune@ - dah org yg nak banjer aku tu nak g situ, aku ikut je lerr :P


luffy - nnt aku soh dia bg ko pezen gak ekk.. hehehe..

kak ungku - klu reganyer doploh hengget, mmg kompem2 sya amik sploh bijik. nak kena tunggu besdey gamaknyer mana ler tau ada org nak bg pezen. hehehe..

edi - ye la. nnti beli wa beli baru wa anta leppi lama ni pakai pos laju kat lu. jgn lupa bg alamat ekk..:P

shah13 - memang sukaaaaaa sgt5.:P

theblabber said...

wow!! mahal tu hadiah

ilazz said...

alaaa bukan slalu dik oii.. heh heh..

en_me said...

ammvoiiii, sonoknyer akak ittewww..

Ummu Aqil said...

tu diaaaaa....hilang semua fening...fening tu...
pasni leh cari laptop baru lak yaaaaaaa....

ilazz said...

en_me - mesti ler sronok. dt pezen kannn. awwww :P

aishah - tu dlm perancangan. klu ler ada yg murah hati nak derma leppi.
hehehe..