Friday, November 14, 2008

Amik repot kad

Cam x caya je ari nih dah last day skolah. Kan men suka anak2 aku. Cuti skolah merupakan masa di mana aku kena make sure stok makanan cukup sebab bdk2 ni kan men kuat makan. Pas tu campur lak dgn anak sedara aku yg dekat spoloh org tu. Adoiyaiii...

Ari ni ropanyer kena amik repot kad kat KAFA. Jaja tipon aku dr sekolah. Dia pun x tau pasal dh 4 hari x gi skolah (apa punyer mak ler aku ni kann :P)

masa sampai je tgk, alahaiii gamai lagi ke ni..

pas tu siap ada usherette plak bg no kat aku..

masa aku sampai, ada sorang jek parent. lega.. tapi aku tgk budak2 nih pun nyibuk kat situ. termasuk ler anak aku. hehehe..

makin lama makin gamai..

makin gamai!! Pekena ntah. musykil aku.. tapi ustaz tu rileks jek. kalau aku.. dah lama dah kena bebudak nihh. Tu psl x seswaiii gitew jdk chegu.. :P

anak dara aku dah macam bos plak. (ni tgh mosan nunggu)..

ni muka budak malas p skolah KAFA..:P

ni ler ustaz Jaja, ustaz Din. Budak pompuan sblh tu kepochi tul la..

tgk ler result budak malas p skolah KAFA nihh..

siap amik gambo ngn ustaz. Anak aku mmg pandai jek chegu dia. hehehe.

Pas settled situ, aku p gam kasut Jaja plak. Sebab ptg dia nak pakai kat skolah. Ada fesyen show. Macam2 la anak dara aku nihh..

gaya sorg peserta fesyen show.. :P tembam semacam jek. muahahahaa..

10 comments:

Kapten Luffy said...

usherer tu cute

John Doe said...

tahniah kat anak lu sebab berjaya habiskan kafa.. nanti uncle blanjer

eddie dewanaga said...

cute je JaJa tu bila bertudung...

ilazz said...

luffy - ko ni kapten, sumenyer kiut..:P

john - klu bnjer anak kena banjer mak dia skali.. hiks hiks..


bro eddie - mmg kiut. ikut mak dia lerrr..

en_me said...

cuber emak dier jgn bg makannns, tengok leh tembamm tak si jaja.. ammvooiii

Ungku Nor said...

Anjib cakap, cikgu dia bitau, arini takyah datang sekolah.
kalo nak datang jugak, tetap takyah datang..

akak rasa cam 50-50 je nak pecaye..hehehe

ilazz said...

en_me - problemonyer syalembut ati. ciann kat jaja. skang sya tgh soh dia diet lerr.. en_me pnh mai Keramat ka?


kak ungku - alaa kak anak sya lg best. dia kata minggu yg last ni chegu kata x yah dtg sbb x blajar.
kapla otak manyak pandai itu budak..:P

@tune® said...

jaja..kem slm kt ustat ye...

en_me said...

akak ilazz itteww, dulu me pernah dok kat keramat.. lamer darrr, tapi me lebih kurang familiar gakkks area tewww.. cheers

ilazz said...

@tune@ - aiseyy dh coti ni jaja mana jumpa ustaz tu. Tp klu ko nak no henpon dia aku leh bagi. no hal :P

en_me - ooo gitew. Keramat mmg best! go go Keramat!! (over acting la plakk :P)