Wednesday, November 5, 2008

Sunat nyer hal..

Mlm smlm aku g umah mertua aku. Bukan jauh nauu. selang bape umah jekk. Aku mmg baik ngn dorang smpai la nih.. Ye la aku krisis ngn anak bukan ngn makpak. Aku nak bincang psl acara berkhatan musim cuti nihh.. Japi ler. sapa lagi. Umo pun dh 9 thn. tak kan nak tgu 19 thn kut. hehehe...

Umah inlaw aku penuh la plak. X aku tu kan anak sulung dr 10 bradik. adip ipar aku Linda bru je bersalin. so kira ni melawt smbil bincang lerr. So sblom p agenda utama, kena ler hapdate psl famili dulu. Yg best nyer Fadhli adik ipar aku yg study kat UIA tu nak g Korea. Aku dah pesan awal2 lagi soh dia beli fridge magnet. Klu korang nak tau, tu laaa yg aku dok gila kumpul. Bila dengor jek sesape nak g obersea, cam nak meroyan aku nak mesan beli menda alah tu.

fadhli, abah, ma n jaja..

Jaja tgh pulun roti john. Pdhal sblom dtg dh makan megi sebungkus..

Japi ngn Jaja tgh khusyuk tgk Tok Yah injek perut :P yg blkg tu Midi ngn Din..

Bincang agenda utama sket jek. Yg kompem cuti nih Japi akan di zrasss kan. hehehe. skali ngn kazen2 and paksu dia. Paksu tu baru umo 8 thn tauu. bukan yg tua2 dlm gambo tu. Kalau dah tua, hehehe kena la pakai gergaji letrik kannnn...:P

2 comments:

@tune® said...

ape??
sunat????
takottttttttttt

ilazz said...

seb bek kita bukan lelaki kannn..

hehehe..