Tuesday, November 25, 2008

jumpa ejen

Jangan salah faham lak ekk. Aku bukan jumpa ejen Jebon 007 tu tapi ejen umah. Aku nak let go umah kat UK Perdana tu. Lagi cepat laaagi baik. Ejen ni Saiful yg rekemen kat aku. Ok gak orangnyer. Tapi yg x best nyer bila masuk part rega ler. Kena la aku consult X aku pasal umah ni joint name. Tu yg leceh tu..


.aku x tau ler apsal jdk senget cam ni. Pepandai la korang baca. :P

Well .. hopefully dapat la jual umah ni pasal aku dah malas nak amik port dah. Jual, dapat profit, split 50-50. Abih citer. Sayang memang sayang tapi banyak nar kenangan yg sedih banget kat situ..

sob! sob! sedeyy la plak. tak pe la. Korang layan je la bideo nih ek. aku nak carik tisu sat. Huwaaa!!!!!!


14 comments:

eddie dewanaga said...

sudah masanya utk 'move on'
kenangan yg tinggal hanya utk diingati bkn ditangisi...

semoga kehidupan yg baru ini lebih bermakna dan cukup menceriakan lu sekeluarga...

apek terror said...

eleh kenangan letak dalam otak,kalau lu syg nk jual bakar la amacam? brani???

en_me said...

mesti banyak pinggan mangkuk terbang melayang layang kat umah ittewww.. kannns

ilazz said...

bro eddie - mmg dh move on pon. Memang skang wa ceria bebenor. :P


apek - apa punyer cdgn ler ko bagi. utang aku melambak kat bank tu.
tp.. klu ko nak tlg bayo ,anytime jek, aku soh bro eddie bom je umah tu.brani??:P

en_me - mana dekkk. skali pun sya x pnh tinggi sore kat dia apatah lagi baling pinggan mangkuk!

tensen ler x leh komen kat blog en_me. klu p perth kem meknet leh? hehehe..

Ungku Nor said...

aaa..kalo akak kaye, dah lama akak beli rumah tu..hehehe

Aku said...

jual je rumah tu kat e-bay ... habis cerita, sure ramai org nk beli tuhhh ...

@tune® said...

u shud get better life now...
suda!!
tglkn smua...move on & move out k darl...

meh dok setia alam...besh gak ...leh lepak sini

Diana Ishak said...

sedih je kan nak tinggalkan kenangan.

Kapten Luffy said...

move on

mrblind said...

payah-payah sangat..lu jual timbang kilo la..hahaha

Darab Dua said...

nak lagi senang. lu tolak kt gua.
tapi tolak secara percuma berkadar terus. ada brani?
haha

poyotito said...

gua tengok je video.
suara takda pasal speaker takda.

apa cerita tu beb?

theblabber said...

life goes on kak!!
:)
buat apa yg akak rasa patut.

ilazz said...

kak ungku - ndak ke? Den leh bagi diskaun kawww2 giteww.

geng metal - mmg wa cdg nak iklan kat situ. Ehh..lu tanak beli ke bro? :P

@tune@ - wehh aku okeh dahh skrg nihh. Aku mana leh dok lua kl ko. nnti meroyan. hehehe..

diana - mmg tul. tp yg dh lepas tu x koser aku nak ingat lagi dahh. :P


kapten - move on kat kg ko ke? hehehe..


edi - ye ke? kat mana kedai tu? kat kerteh ke? sila kol aku dgn kadar segera.

darab - boleyyy. nti aku tanya X aku ekk.. huhuhu

poyo - tu anak dara aku tgh nyanyi lagu jiwang cinta 3 segi dgn penuh perasan giteww lerr..

miezi - jgn riso dik oi. akak mmg dah buat apa yg akak nak buat..:D