Tuesday, November 11, 2008

Boley ke??

Petang ni bila c Jaja balik skolah jek dah terpekik2 pangge aku. . Ingat kena isteria cam bebudak kat Tg Lumpur tu. Rope2nyer dia nak tunjuk nihh..

Oooo.. member dipilih jadik pengawas ropanyer. Kan men excited dia. dan2 tu dia soh aku beli baju ijau, kain ijau, tudung ijau. isyhhh x koser aku. Yg atas tu consent form utk parents lerr. Aku sebenornyer x bape bekenan kalau jadik pengawas2 nih. Sian plak tengok Jaja excited giler babsss.

Tapi aku tau mmg dia boleh buat sebab anak dara aku ni independent dan giler glamer sket. hehehe.. Ye la dia pnh ckp kat aku citer2 dia nak jdk loyer, x pun dokter atau penyanyi. Aduss!!! Harus aku sakit jantung bila dgr tu. x tau la sape yg dia ikut. Yg nyato bukan gen aku ekk :P

Align CenterZatun Najahah

So aku pun sain je la form tu. Kena la support anak sendri kann. tambah2 gumbira ler anak dara aku tu. Siap ubah lagu uniknyer s'pura kepada best nyer jdk pengawas.. Alahaiii rosak2 ank dara ku yg sorang nih...:P

17 comments:

Darab Dua said...

tahniah kat anak lu.
bg dia sapot!
kan kaciwa dia. susah lu nk gaya dgn patung barbie tuh.
haha~

@tune® said...

beb..wa nk pesan satu jer kt anak lu...

gua xske pengawas!!

theblabber said...

akak (shud i call u this? or makcik?? Eheh).
bgs la sapot anak2, and that's wat a mom shud do pun kan? (acehhh, cakap cam pandai). Pesan kat anak dara akak/makcik study jgn tinggal.biar jadi pengawas yg direspect kawan2.
:)

Kapten Luffy said...

takutnya aku dengan pengawas baru ni.

Kapten Luffy said...

dh add lama dah blog ni

ilazz said...

darab - tocey2. Barbie? wa plg mencik tul kat babs tu. :P

@tune@ - sama ler wa. balachi che'gu
hehehe..


miezi - sukati ko ler nak pangge pe pon. Acik akan pastikan anak acik ikut nasihat ko..hehehe.

luffy - pe ko nak takot plak. dia bru djh 2 la. mekasih ekk psl add akak..:D

mrblind said...

siap la anak lu..nanti kena tahan dengan samseng sekolah..

Ungku Nor said...

sok jadik pengawas, harus dia tambah satu lagi..

jadik giler koser plak..hehehe

en_me said...

lagu di tanjung katong ittewww karrr.. tahniahhh wat jaja..

ilazz said...

mr blind - anak wa pun samseng gak. ikut sape x tau lerr :P hehehe


kak ungku - harus ler giler koser. cam mak dia :P. muahahaaa...

en_me - dia suka nyanyi lagu mulan ler en_me. tg katong tu dah outdated.. hehehe.

alif-mikail said...

tahniah!...

semoga berjaya..
err..
menjadi pegawas yang berjaya!

NOTA : Koi benci pengawas!

K.O.N.T.R.A. K.I.R.I. said...

tahniah untuk anak akak

Dr. Bentara said...

gua dulu punya la dalam hati nak jadi pengawas tapi tak kena selection... adakah gua terlampau ganas masa tu?

Aku said...

a'ah biarlah dia tgh dok teruja tu ...bg dia semangat lagikk ... wa dulu teringin nk jadi pengawas, last2 sket lagi jd mawas! akekeke ... kenangan sekolah tuhhh ... mau tak besh ...cooke

ilazz said...

aliff - akak pun sama x soka. tanak jdk balachi chegu :P


abg ben - lu punyer muka ganas wooo. hehehe..


geng metal - sama la wa dulu. Mana raged jdk pengawas nihh..huhuhu

John Doe said...

gua dulu pengawas jugak..
tp pengawas style lain sikit..
gua jadi `pengawasan` beb.

ilazz said...

john.. wa tau camner tu. wa respek lu. hehehe