Monday, November 17, 2008

Tak tau nak letak tajuk apa kat entri aku nihh..

Disebabkan Japi dah bosan tahap cipan, (mana dia besa dok dendiam cam tu), aku bagi ler dia baca buku katun feberet aku. Tu pon siap pesann baca leklok tauu.. kedemut tul aku kan. ngan anak pon nak berkira hehehe..

Ujang memang kartunis feberet aku. Dari masa dia ngn GG sampai la dia buat majalah sendri aku follo. Citer dia cam IBC ni mmg best. Tingat masa zaman sekolah dulu..

ni pon feberet aku. Si Nudin ni punyer kartun klako sungguh. Aku sokaaa sebab dia kreatif giler babs..

citer awk 3 orang ni pon aku sokaa. Tapi masa awal2 citer ni mmg best. lelama cam ilang umpphh plak..


Suma buku tu aku beli masa pameran buku kat PWTC. Mahal gilos rega dia. Tapi aku beli gak pasal aku sokaa laa. Dulu memang aku selalu beli GG ngn Ujang. Mak aku slalu kata baca GG nanti jdk giler pasal aku klu gelak sampai berguling2. Dahh.. citer dlm tu suma nyer kelakau tahap gaban cipan. Ujang pon sama. Best sgt. Tapi la ni sumanyer dh lain. Tak sekelakau dulu.. Ke aku nih yg dah tua? Tidakkkkkkk!!!!!! Tanak jadik tua. tak sokaa. tak sokaaaa!!!!!

hehehe.. x dek la. Aku suka cam sekarang ni. Memang la umo makin meningkat, tapi aku pon jadik makin matang. Yang penting, aku hepi maa. and aku tetap giler2 cam dulu..

12 comments:

John Doe said...

gua pinjam leh?

Ummu Aqil said...

uikkk..akak...zaman sekolah mmg kite suke bace majalah tu...perangai pon gile2...skrg dah lama tinggal dek duk jauh...nak bace citer kartun jepun pon bukan faham pon...jeles je nengok hb kite bc komik jepun...

Kapten Luffy said...

akulah pelukis ujang... ko percaya?

Ungku Nor said...

ngko pegi pesta buku?
akak pun pegi.

apesal kita tak jumpa aaa..

;p

en_me said...

me pong minat gakkss GG ittewww.. sekarang nih dah macam citer basi diulang2 citer lamerr .. kannns

mrblind said...

gua minat hujan..lagu ?"dugaannya"..erk..ada kena mengena ke..

eddie dewanaga said...

gua suka cerita "aku budak minang" ngan "aca" dan "jibam"

penah jumpa bro Ujang kat Angsana a few years ago, he's really humble & down to earth, yg gua ingat, dtg jumpa dia ramai2, salam2, semua dgn t-shirt itam, dia sound...

"..ni kongsi gelap mana pulak ni..."

ilazz said...

john - lehhh. singget sehari. ndak? :P

aishah - jeles menjeles tu bawa bahgia gitew.. awww...:P


luffy - mati idop balik aku x caya..muahahaa...


kak ungku - kak oii, dah nama pon pesta. mesti ler gamai kedai buku. Klu pesta zrass2, kompemmm kita leh jumpa..hehehe..

en_me - tul tu. Nyesal akak buang suma GG ngn ujang yg lelama tu. Nyesalllll!!!


edi - tau la kat umah lu skrg tgh musim ujan ngn musim munuh setan..:P


bro eddie - suma citer dlm GG ngn Ujang wa suka.

Kaler hitam pon kaler peberet gak. meh kita wat geng blogger hitam ndak? leh soh kak ungku jdk ketua. dia kan mafia. hehehe..

BagzSeller said...

Pandai lu jaga buku lu.. nampak macam baru lagi ek..tapi wa tak rasa nak pinjam.. kang kalau terlipat sana sini sure kena sekeh..hehehe.. apepun.. memang jadi nostalgia buku2 nie.. dah leh masuk mozium. masa nie wa 1 tahun tua dari lu..heheheh

Dr. Bentara said...

Nud's memang best. Antara sebab nak beli Gila Gila.

Ada lagi ke Gila Gila sekarang ni?

Dah tua... itu tak boleh nak elak la. Tapi best tengok anak2 membesar. Moga jadi anak yang soleh dan solehah.

ilazz said...

ada lagi la bang ben. tapi wa x pnh lak belek isinyer. nak soh kem satu kat abg ka? :P

ilazz said...

shah13 - tau x pe. ni kira nak simpan utk 7 keturunan wa sok2. :P