Thursday, November 20, 2008

Kalau ikut hati..

Ari ni dah masuk 3 ari dah internet aku lemm giler babs. Streamyx pilih kasih ke? Isyhh.. naik darah aku. kalau ikut ati.. aku bakor je leptop nih. tapi sbb aku lom giler lagi nak buat menda2 tu , aku terpaksa ler sabor2 bnyk2.

Yg jdk tempat aku nak luahkan ketidakpuasan ati aku ni sapa lagi klu bukan en. Maxis (seb bek dia sabor layan aku :P). Dia kan terer IT. Aku ni bukan bleh kalau x surf tenet, x baca blog, x komen. Cam idop nih x lengkap jek. Mandi x basah, makan x kenyang, tido x lena..

Ok la2 aku tipu je . hehehe.. mana leh aku mkn x kenyang. Giler pe ? Aku kan kuat makan :P


En. Maxis kata probably ada virus yg dah berumahtangga kat lptop aku nih. Aku x pedulik hapa en. Maxis nak buat, janji laptop aku ok. N aku leh surf cam besa. Kalau tak, mati bosan aku. Tak berkembang kepala otak. hehehe...

So, malam ni dia nak dtg tgk leptop aku. Ngn tgk aku skali la. Muahahaaa...

14 comments:

@tune® said...

pelik arr...aku ok jer...konfem lappy hang wat pasai...g bawak klinik la..

Ungku Nor said...

tak install anti virus ke?
tapi virus skang pun dasat2 gak..kengkadang anti virus pun tak sempat nak detect dah kena attack..

eheh..macam pantun 2 kerat la pulak ;p

Kapten Luffy said...

ceraikan aja!

theblabber said...

wahhh..
kem salam incik Maxis ye :)
nnt leh sy mintak tolong En.MAxis checkkan pc sy yg agak2 hidup segan mati x mao ni. Erk

mrblind said...

en maxis..lu dengan en maxis ada apa-apa ke..hek.

eddie dewanaga said...

tak sempat nak detect,
dah kena attack...

*pantun 2 kerat...

(gua tersengih sambil menghirup nes O berpuaka...)

Ungku Nor said...

siyot betul naga ni tauuu!!
bluweaakkk ;p

Rembo said...

musim hujan....

ilazz said...

@tune@ - leppi aku ni sensitip cam tuannyer ler :P dokter prebet aku dah kasik ubat kaww2 kat leppi. :P

kak ungku - suma sya dh install. ni tinggal nak psg tembok batu jek.
den x roti nak pantun. buta sastra :P hehehe..

luffy - ko jgn. dh la aku kena. ni nak soh leppi aku plak. isyh2.. kijam la ko nihh.:P

miezi - kem salam leh jerr. klu soh tlg cek nnti akak wat appoinmen ekk. harga kita leh kaw timm (x cekik dara punyerr hehehe..)

edi - mesti ler ada apa2. klu x buang karan jek wa citer psl dia. kann wak? (mmp*s aku kena marah krg!) :D

bro eddie - wuuuuu nes o puaka. seremnyer!! i laikkk serem2 nihh.
hihihihi!!!! (gelak ala2 mak lampir)

kak ungku - awat la akak nih asik la bluweakk2 kat bro eddie. pembawakan budak ke? nnti terkenan plak..
(ampon kak oii!!..:P)

Abang Long said...

Kena banyak bersabar ... sambil menunggu, makanlah coklat ...

datuk seri said...

pakai la anti virus yg power

ilazz said...

abg long - wehhh itu nak soh sya mengembang tahap dinaso tu. huhuhu...


datuk seri - mmg pon akak nak crik anti virus yg powerrr cam otromen..:P

en_me said...

en maxis tewww kater, takkan ader virus kalo berumahtannga dgn dierrr.. ammvoiii

ilazz said...

amvoi2 en_me.. pepandai jek dia. kalah mulut azwwan ali tauuu..:P