Sunday, November 9, 2008

Doa selamat

Tengahari td adik ipar aku Azma buat makan2 kat umah dia. Sempena menjelang acara menzrass yg akan berlangsung minggu depan, ada la baca doa selamat skett. Menu tengari ni mmg ngancam. Ada laksa, roti jala, lamb chop n ayam fanggang. Mau naik lagi berat aku nihh..

tgh nunggu..

masa baca doa..

makan taim..

ni ler hero2 yg akan kena zrasss minggu depan..

Jaja ngn kazens..

Mia yg tomeyy..

Azma ngn Ma kat dapur..

Aku lepak sampai kul 3 lebih psl pas tu belah Zaki lak nak mai.Kenyang giloss.. Dah la malam td aku makan pizza. Adoiyaiii..

2 comments:

eddie dewanaga said...

teringat memori kena zrass dulu, dlm 15 belalai, cabut undi, gua no. 1...


**peristiwa berdarah yg cukup meriah!

ilazz said...

alaa mesti bro cool je kann. Sakit sket ke sakit byk ekk? hehehe..