Sunday, February 8, 2009

Aku x suka gud bye..

Masa aku tulis ni, En Maxis ada nun jauh kat Lebanon. Dia pegi 4hb malam. Balik 12 hb ni. Lama woo. Malam sebelum En Maxis pegi, kitorang p makan kat Mak Tim. Cadangnyer nak bawak mak skali tapi lambat plak kelas agama dia so kitorang g dulu. Mak pun dh pesan gitu. So.. yang pegi aku, En Maxis, Jaja ngn Japi. Abang kena tunggu Wan dia. Sebab lepas kejadian dulu tu, mak aku dah tak berani dok sensorang.

beg En Maxis..



Pegi makan pun kejap jek psl 10.30 En Maxis dah nak kena naik lrt sebab kul 11 nak kena ada kat KL Sentral. Flight dia kul 2.30 am. Aku anta budak2 dulu pas tu terus anta dia kat stesen lrt plak.


Aisehh.. aku x ska la gudbye2 nihh. Alerjik giler. Tapi nak wat camner.. Dah dia kena keja. Lagipun YM kan ada. At least tak la aku rindu2an gitu. hehe... Sila jgn loya2 ekk..:P

Tapi walaupun dia ada kat san, cam dekaaaat jek sebab dia x lupa sms n kol aku. YM pun semestinyer dong!. hehehe.. Tak pe la kan.. aku tunggu je 12 hb ni dgn sabarrr..

4 comments:

BudAk hijAu said...

penantian satu penyiksaan...kui3..

Kapten Luffy said...

hehehe.. ini patut 'diikat' dah ni

ilazz said...

BudAK hijAu - ye.. tul tu. tersiksa sungguh.. aww.. hehehe..

kapten - heh heh.. malu lerr.. :P

en_me said...

chenta tak semestinyerr bersatewwww kannnns encek maxis tewwww.. ahaks