Tuesday, February 10, 2009

Lepak Lagi

Semalam ada sesi lepak2 lagi dgn geng sekolah aku. Aju yang ajak sebab ari tu dia x dapat join. Cadangnyer nnak makan nasik kerabu kat kedai mak Hamdi kul 10 am. Tapi.. lagi 5 minit kul 10, si Hamdi kol aku bagitau kedai mak dia tutup emejensi. Apa kes? Aku pun pe lagi. Bebel la kat si Hamdi. Agak2 dh penat bebel kat dia bru ler pk nak lepak mana. Disebabkan Izwan dah alredi n the way, so kitorg decide wat kat Jusco AU2 je. Dekat pun dekat.
Kitorang lepak kat fudkot pasal leh bising2. Weols ni nama jek umo dh 38 tapi perangai cam budak lom abis kolah lagi. Hehe.. Hati mau muda beb!! Mati pun mesti mau ingat daa..

aku, Anun, Aju, Azah & Yatie. Geng wajib ada tiap kali sesi melepak..

Helmi, Izwan & Deen..


Izwan, Deen & Hamdi..

Aju tengah wat posing kontrbersi dgn Helmi.
Dorang ni kapel masa sekolah. La ni dua2 dah beranak pinak. Aju ni loyer. Helmi ni aku x tau keja pe. Dia kawin dgn classmate kitorg gak. Cam aku ler. Tapi jodoh dorang panjang lagi, aku tak. hehe.. Ekceli ada lagi gambo ni tapi aku nk kena tunggu dorang emel kat aku.
Kitorang lepak sampai pukul 3pm. Dok borak2 sambil diskas psl nak g umah Nina Juren 21hb ni. Banyak lagi la aktiviti si CM tu plan. Hopefully suma nya jadi sebab grup kitorng ni leh kata ramai lagi yg keep in touch. Tak sabar pla wehh nak reunion nanti. Tapi x le sesabar nak nunggu En Maxis balik 12hb ni. huhu.. :P
Walaupun ari tu tak dapat makan nasik kerabu, hari len kompem dapat pasal Hamdi dah janji. Kalau tak dek jugakk, siappp ko Di! hehe.. cam mak tiri la pulak aku.

2 comments:

Kapten Luffy said...

kalau mcm ni aku nak jadi rakan sekolah ko ler...

harap2 ada mesin masa boleh aku g sana

ilazz said...

leh jer kepten oii. ko kena ler tanya doremon. Best tauu.. masa aku form 5 meriah gitu. Tapi masa form 6 jdk cam hantu.

hehe..