Sunday, February 8, 2009

Pre reunion

31hb Jan ari tu aku pegi kat Lotus Ampang sebab geng2 skolah aku nak melepak. Best woo.. Aku pegi dgn Meina. Sebab malam sblom tu Indrawan dtg umah aku soh bagi buku dia kat budak2. Dia x dapat dtg. Member aku aku ni terer ko tau.. Tangkap pencurik dia dh pnh buat, tulis buku pun dia pnh buat, kawin 2 pun memang dia jugak la buat. pendekata suma dia terer la! (mati aku klu Ind baca. Amponnn!! :P)

Aku sampai kul 2.10 min. Mesti la awal. Semangat beb!! En Maxis jeles psl geng skolah dia x kamceng n happening cam aku punyer. hehe.. Geng2 skolah aku mmg kamceng sebab kitorang slalu keep in touch. Walaupun dorang dok jauh x jdk problemo sebab umah mak pak dorang kat Keramat gak. Tu yg senang nak carik. Tapi ada gak yg sengal. X nak pegi psl hal2 masa skolah pon dok bawak smpai ari ni. Sewell!! Yang dah lepas tu dah ler. Tak faham aku orang cam ni.

start dah sesi bergambo..
Ina Deris, Dalina, Nor & Aku..

Siti, Ita ngn Aku..

Aku mmg looked 4ward sgt ari ni psl aku nak jumpa Ita. dah 20 tahun aku x jumpa dia. Asik cakap kat tipon jek. Anak dia dah 4 dahh. geng2 len pun aku nak jumpa gakk. Meriah woo!! Gamai datang. Tapi Nasha Aziz x dek. Dah merajuk betul gamaknyer.
ni member aku yg dah jadik VIP. Datin Nina Juren. Tapi ari tu x dek de nak pangge Datin. Suma men aku engkau jek..

ni plak masa acara potong kek utk sesape yg besdey bulan Jan. Termasuk ler aku.. heh heh..

Aku, Azah & Yahya. Azah pon single parent cam aku. Cuma dia nyerX lagi hampeh la. Si Yahya ni plak Mejar sahab ngkauu. Airforce lagikk. Tapi camner leh mengembang camtu, musykil plak aku..

Meina, aku & Shasha. Masa sekolah rendah ni ler geng kamceng aku. Pas tu split bila masuk sekolah menengah..
Korang layan je la gambo2 kat bawah ni ekk.. Masing2 dah perangai cam hape dah.. hehe..

ni part of budak2 kelas 5 Sc except Azah.. Ina dah macam Ustaza hAsmah la plak. hehehe..


Afwan & Rubil ni pun member aku dr sekolah rendah lagi..

Citer aku jdk salah satu hot topik la ari tu. Ye la.. aku ngn X kan satu sekolah, satu kelas lagikk. Aku senang je jawab. dah x dek jodoh. Abis citer. Petang tu siap pilih committee lagi. Cam besa nama aku mesti naik la. tapi haram aku x dgr psl sibuk borak dgn Azah. Yang aku tau 21 hb Feb ni ada meeting kat umah Nina. Pas tu 4hb Jul reunion betul2.

aku & Yati. Anak sulung dia dh umo 20 ngkauu. Tp dia maintainn jek. jeles lak aku..:P

dah kat luar pon x abis citer lagi..

Kitorang lepak sampai kul 6.30pm. Petang tu suma makn minum di seponser oleh datin. hehe.. slamatt. Tapi yg x syok nyer kena bayor fee 60 hengget. Dan sbg AJK kena la aku tunjuk contoh bayo dulu. Tak sabo woo nak tgu meeting and reunionn..hehe..

6 comments:

en_me said...

bestnyerr jumperrr kawannnns.. kannns

ilazz said...

ye en_me. memang besttt sgt2. smpai x igt dunia. hehe..

eddie dewanaga said...

nina juren tu member lu beb...??

adoi, gua minat betul dgn dia masa citer faizal usin jadik superman tu...

gua punya batch dulu, ramai dah jadik penyangak, ada yg dah arwah, yg dah jadik kaya raya tu, gua tak berani nak ngaku member laa... ibarat langit dan bumi.

Kapten Luffy said...

blh ler ko kenalkan anak2 kawan ko... hehehe

ilazz said...

bro eddie - ho la. gamai nau artis. Nasha Aziz, Zamani tu sumer batch wa ler. Edrie hashim tu junior wa.
ganaz sungguh kengkawan lu ek bro..

kapten - anak dorang kecik lagi la. yg umo 20 tu jantan ler. Ko ndak ke? hehe..

Mr. HHHHHH said...
This comment has been removed by the author.