Sunday, February 22, 2009

Gamba En Maxis masa kt Lebanon

Aiseymann.. sekarang ni punyer la lemm aku hapdet. Bukan psl pe cuma kena take turn guna leppi sebab aku kan kena share dgn anak2 aku. Sebab aku ni ibu mitali gitu maka slalu ler aku yg beralah. dah lama nak wat entri psl trip En Maxis g Lebanon, tp x dan. So kali ni meh la aku tunjuk gambo2 dia masa kat sana. Kasik can dia glamer plak. Banyak gak gambo dia amik. Cam dia pun blogger la plak. Amik view hotel, apa yg dia makan, gamba kedai, airport macam2 la. memang saja la nak soh aku wat entri psl dia ler tu. ekekeke..:P

ni kat KLIA sblom boarding..

ni masa transit kat Qatar..

kat situ gak. feberet ku.. lalala..:P

ni ler hotel tmpat En Maxis melepak ngn Laling..

ni gambo bilik dia..


ni plak view dr opis..


view sunset dr hotel. Ke sunrise ek. Mana2 ler. janji gmbo matari..:P



ni klu x silap cam memorial utk PM dorang yg kena bom tu Rafik Hariri. Cam nama abah bos aku dulu jek.. hehe..


En Maxis tgh posing. Muka lom bleh kuar sebab lom dapat kebenaran LPF. Muahahaa...







ni suma ialah gamba2 makann yg terpksa ditelan oleh En Maxis masa kat sana. Punyer ler x cedapp. Meroyan member dkt sminggu x dpt makan nasik. So balik tu kan men pulun sakan nasik mcm la x jumpa sploh tahun. :P


ni dlm ERL nak p KL Sentral. Nak jumpa aku ler.. heh heh..

Bila la turn aku plak nak pegi ni. Ada sesape yg murah hati nak sponser aku p obersea? :P

9 comments:

en_me said...

aiseh, sampai kl sentral tak ping ping me one uoolsss.. me keje belah bangunan tewww jakkks.. uhuhu

@tune® said...

hang lak bile nk g lebanon?

ilazz said...

en_me - ye ke en_me oii.. nex taim kita ronggeng sama2 ekk. hehe..

t00ney - awat cekk? hang nak sponser tiket utk aku ka? :P

datuk seri said...

tukar dollar tukar yyen pakai kad kredit... so pakai kad kredit je... memana pun akan sampai...eheh

Kapten Luffy said...

tak tanya awek lebanon lawa tak?

mrblind said...

apsal kena potong gambar dia tu..ada unsur-unsur ganas ke.

ilazz said...

datuk seri - banyak la ko. aku dh la x keja. tp klu ko nak sponser, leh jerr.. :D

kapten - msti laa. tp En Maxis kata aku lagi lawa drp dorang. hehe..

edi - bukan ler. hehe.. lom kompem lagi lerr

Ungku Nor said...

tuh arr..akak pun tgh tunggu sape2 sudi sponser akak nak pi dubai nih..;p

StingRay said...

penang pun dak dikira ober da sea..haha