Tuesday, February 3, 2009

Aku dah balik :P

Woooo.. ari ni dh 3 Feb ler.. Cam x cya aku. Jap jek masa berlalu. Bapak lama aku x hapdet blog!! Ni sumer sebab ada sket problemo dlm famili aku. Citer pnjg2 pun x guna. Aku pun x nak pk lagi psl tu. penting x lama lagi sumer probelm tu akan hilang. gone.

Lagi satu yg x bestnyer ialah.. selera aku yg mencanak2 tingginyer. Sket2 nak makan. Ni ntah bape ler berat aku ni. Kalau aku x stop makan, mmg sah2 peluang aku nak jadik cam badak amatlahh cerah. Tapi bila En Maxis ajak aku pi makan, dgn serta merta aku stuju. Kalau aku x nak karang, kecik plak ati dia. Hehe..
Memula g Tmn Bunga Raya. makan charred kuey tiau. Jaja ngn Japi je ikut psl Abang ada homework. Soh aku tapau jek utk dia.



Jaja makan sampai licin. Pas tu aku punyer pun dia sebat..
Dua tiga ari pas tu dia ajak makan kat Restoran Muhibbah Seafood kat TTDI. Ni restoran chinese food. Punyer la gamai orang. Tapi puas ati psl sedappp. Masa tgh nunggu, siap ada kacang lagikk. Licin aku sebat. hehe..

ni ler kedai nyer..
En Maxis punyer..

aku punyer. sedappp...
Tapi tu la aku. Masa makan memang x ingat apa. Men bedal jek. Peh tu baru ler sibuk2 nyesal. Nak wat camner... Aku kan insan yang lemahh. Hehe..:P

No comments: